رشد ۱۸ درصدی مسافران نوروزی در کردستان
کد خبر: 3799568
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵

رشد ۱۸ درصدی مسافران نوروزی در کردستان

گروه اجتماعی- سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه‌گذاری استان‌کردستان گفت: میزان مسافران نوروزی در استان نسبت به سال گذشته 18 درصد رشد کرده و همچنین بازدید از جاذبه‌های گردشگری نیز 13 درصد رشد داشته است.

حمید اسکندری، سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه‌گذاری استان‌کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، با اشاره به آمار مسافران نوروزی از 28 اسفند ماه سال گذشته تا 1 فروردین ماه امسال، اظهار کرد: 42 هزار و 421 نفر مسافر نوروزی در استان کردستان اقامت داشته‌اند.
وی تعداد بازدیدهای نظارتی را 723 واحد اعلام کرد و افزود: میزان مسافران نوروزی در استان نسبت به سال گذشته 18 درصد رشد کرده و همچنین بازدید از جاذبه‌های گردشگری نیز 13درصد رشد داشته است
سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه‌گذاری استان کردستان، بیان کرد: تعداد بازدید از تمام جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی استان کردستان تا اول فروردین ماه جاری 24 هزار و 625 نفر است.
اسکندری عنوان کرد: تعداد اقامت مهمانان نوروزی در هتل‌ها‌ 6 هزار و 913 نفر، 3 هزار و 846 نفر در مجتمع‌های گردشگری و مراکز مهمان‌پذیر نیز 3 هزار و 864 نفر در استان کردستان اسکان یافته است.
وی یادآور شد: 201 هزار و 335 نفر بازدید از مراکز تاریخی، تفریحی و توریستی از 28 اسفند سال گذشته تا پایان یک فروردین امسال انجام شده است.
انتهای پیام

captcha