۵۸ روستای قزوین در معرض سیل
کد خبر: 3799699
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱

۵۸ روستای قزوین در معرض سیل

گروه اجتماعی ــ مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین با اعلام اینکه ۵۸ روستای استان در معرض سیل قرار دارند، هشدار داد: رودخانه‌های استان کشش بارش‌های پیش‌بینی‌شده را ندارند.

58 روستای قزوین در معرض سیل قرار دارند

به گزارش ایکنا از قزوین، قدرت‌الله مهدیخانی، مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین، روز گذشته، 4 فروردین در جلسه ستاد مدیریت بحران اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود میزان بارش‌ها به‌ویژه در روز دوشنبه بین 30 تا 40 میلی‌متر باشد و این در حالی است که رودخانه‌های استان، کشش این میزان بارش را ندارند.
مدیرکل مدیریت بحران استان اظهار کرد: 80 درصد مناطق جمعیتی کشور در معرض سیل قرار دارند و در استان قزوین نیز 58 روستا در معرض سیل قرار دارد.
مهدیخانی با اشاره به وضعیت استان‌های سیل‌زده مازندران و گلستان اظهار کرد: استان مازندران به وضعیت عادی بازگشته اما با توجه به وجود سامانه شدید بارشی طی امروز و فردا، ممکن است که دوباره خسارت‌هایی به این استان‌ها وارد شود بنابراین طبق فرموده رهبر معظم انقلاب، همه در آماده‌باش کامل جهت کمک‌رسانی هستند.
مدیرکل مدیریت بحران استان عنوان کرد: یکی از نگرانی‌های ما، اسکان مسافران نوروزی با توجه به سامانه بارشی بود که با همکاری اداره کل اوقاف، از مساجد و حسینیه‌ها برای این امر استفاده خواهد شد.
انتهای پیام

captcha