پرداخت کمک ۳۵ میلیون تومانی خیر سنندجی برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد
کد خبر: 3799832
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳

پرداخت کمک ۳۵ میلیون تومانی خیر سنندجی برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد

گروه اجتماعی ــ مدیرکل زندان‌های کردستان از پرداخت ۳۵ میلیون تومان کمک خیر سنندجی برای آزادی سه زندنی جرائم غیرعمد استان و بازگرداندن ان‌ها به کانون خانواده خبر داد.

اسحاق ابراهیمی، مدیرکل زندان‌های کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: یک خیر سنندجی که نخواست نام او عنوان شود، در روزهای آغازین سال جدید، با پرداخت 35 میلیون تومان در حق شکات پرونده‌های سه زندانی جرائم غیرعمد که به دلیل بدهکاری مالی در زندان تحمل حبس می کردند، آنان را آزاد و به کانون گرم خانواده‌هایشان بازگرداند.
وی افزود: این خیر سنندجی پس از اطلاع از وضعیت این زندانیان نیازمند و اینکه ناخواسته و صرفا به دلیل مشکلات اقتصادی پایشان به زندان باز شده است، با حضور در ستاد دیه و پرداخت بدهکاری این سه زندانی، آنان را از زندان آزاد و به این ترتیب این زندانیان سال جدید را در کنار خانواده‌هایشان آغاز کردند.
مدیرکل زندان‌های کردستان ضمن تشکر از خیرین و نیکوکاران سنندجی به جهت حمایت از ستاد مردمی دیه بیان کرد: خوشبختانه مردم، خیرین و نیک‌اندیشان کردستانی حامیان اصلی ستاد دیه در استان هستند و این مهم را می‌توان از حمایت‌های بی‌دریغ آنان از زندانیان جرائم غیرعمد به خوبی دریافت.
وی یادآور شد: هم اکنون 330 زندانی جرائم غیرعمد به دلیل جرائمی همچون بدهکاری مالی، تصادف منجر به جرح، حوادث کارگاهی، مهریه و نفقه در مراکز اصلاحی و تربیتی سطح استان تحمل حبس می‌کنند که برای آزادی آنان بیش از 25 میلیارد تومان نیاز است.
انتهای پیام

captcha