جمع‌آوری کمک‌های مردمی همدان به سیل‌زدگان شمال کشور
کد خبر: 3799918
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۱

جمع‌آوری کمک‌های مردمی همدان به سیل‌زدگان شمال کشور

گروه اجتماعی ــ همدانی‌ها می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به سیل‌زدگان شمال کشور به شماره حساب ۵۱۵۱۸۱۸۰۸۶۰۱۱ بانک سپه به نام حوادث غیرمترقبه سازمان بسیج و یا شماره حساب ۱-۱۱۵۰۴۵۴۵-۳۵-۳۸۱۰ بانک انصار حوادث غیرمترقبه سپاه واریز کنند.

جمع‌آوری کمک‌های مردمی به سیل زدگان در همدانبه گزارش ایکنا از همدان، با توجه به حجم بالای خسارت‌های ناشی از سیل در استان‌های شمالی و ضرورت امدادرسانی به هموطنان معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالحسین(ع) همدان پیامی صادرکرد، متن پیام به این شرح است؛

«امام صادق(ع) می‌فرماید: اللَّهُ في عَونِ المُؤمِنِ ، مادامَ المُؤمِنُ في عَونِ أخيهِ

خداوند در پی ياری مؤمن است، تا وقتی كه مؤمن در پی ياری برادر خويش است. (بحار الأنوار ، ج ۷۴ ، ص ۳۲۲).

هم استانی‌های گرامی و بصیر دارالجهاد همدان؛

ضمن عرض تبریک به مناسبت حلول سال نو، با توجه به حجم بالای خسارتهای ناشی از سیل در استان‌های شمالی و ضرورت امدادرسانی به هموطنان گرفتار در محاصر‌ه سیل و کسانی که در آغازین روزهای سال نو، خانه و کاشانه خود را از دست داده‌اند، تقاضا می‌شود در اقدام بشردوستانه کمک‌های خود را به نواحی مقاومت سپاه و کلیه حوزه‌های مقاومت بسیج در کل استان همدان تحویل نمایید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست سیل زدگان عزیز برسد.

پیشاپیش از همه شما مردم همیشه در صحنه، انقلابی و جهادی کمال تشکر و سپاسگزاری را داریم. 

اقلام مورد نیاز: چادر؛ مواد غذایی؛ لباس.»

هم‌چنین همدانی‌ها می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۵۱۵۱۸۱۸۰۸۶۰۱۱ بانک سپه به نام حوادث غیرمترقبه سازمان بسیج و یا شماره حساب ۱-۱۱۵۰۴۵۴۵-۳۵-۳۸۱۰ بانک انصار حوادث غیرمترقبه سپاه واریز نمایند.

ازآنجا که سیل در حال ورود به شهرستان گمیشان است، برای مهار سیل در مرحله اول به گونی پلاستیکی، بیل و کلنگ، بادگیر، چکمه  و چراغ قوه نیاز است، هم چنین مردم می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به ایستگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های بسیج در سطح شهرستان همدان و ایستگاه مرکزی واقع در حسینیه حضرت امام(ره) تحویل دهند.

اقلام موردنیاز جهت امدادرسانی به سیل زدگان پتو، چادر، آب معدنی و کنسرو است.

همچنين پويش دانش‌آموزي عيدي به هم‌كلاسی در استان اجرا می‌شود هر دانش‌آموز می‌تواند در این پویش با پرداخت ۵۰۰۰ تومان كمك به سيل‌زدگان شمال كشور از طريق #۱۱۲*۷۸۰* و #۵*۷۸۰* واریز نماید.

انتهای پیام

captcha