ورودی مسافران به کرمان افزایش ۳۰ درصدی داشته است
کد خبر: 3800011
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱

ورودی مسافران به کرمان افزایش ۳۰ درصدی داشته است

گروه اجتماعی ــ مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: از ۲۷ اسفندماه سال گذشته تا ششم فروردین‌ماه امسال، یک میلیون و ۷۵۰ نفر ورودی به کرمان بوده که ۲۶ تا ۳۰ درصد افزایش مسافر را نشان می‌دهد.

به گزارش ایکنا از کرمان، غلامرضا فرخی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان، امروز، 7 فروردین‌ماه در نخستین جلسه شورای اداری استان کرمان در سال جاری از آمادگی کامل برای اسکان مسافرانی در پارک‌ها حضور دارند با توجه به بارندگی‌ها اشاره کرد و گفت: کرمان جزو سه استانی است که برای اسکان مسافرانی که در کشور درگیر سیل می‌شوند، پیش‌بینی شده است.
وی افزود: از 27 اسفند ماه سال گذشته تا ششم فروردین ماه امسال، یک میلیون و 750 نفر ورودی به استان کرمان بوده که 26 تا 30 درصد افزایش مسافر را نشان می‌دهد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان بیان کرد: باغ شاهزاده ماهان، حمام گنجعلیخان، ارگ تاریخی بم، باغ فتح آباد و شهداد بیشترین استقبال گردشگران نوروزی را داشته‌اند.
وی اظهارکرد: 120 غرفه صنایع دستی نیز در استان کرمان دایر شده که روزانه 4 تا 5 هزار بیینده را دارند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با اشاره به بارندگی‌های اخیر تأکید کرد: هیچ اتفاقی از تخریب آثار تاریخی را به دلیل بارندگی‌ها در استان کرمان نداشتیم.
انتهای پیام

captcha