هدایت افکار عمومی جامعه به‌سوی تولیدات داخلی
کد خبر: 3800026
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷

هدایت افکار عمومی جامعه به‌سوی تولیدات داخلی

گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه خوی با تاکید بر اینکه سال گذشته تا حدودی از واردات بی‌رویه و قاچاق جلوگیری شد، تصریح کرد: قوانین لازم در این راستا در مجلس تصویب گردید و دولت نیز تا حد مطلوب اقداماتی را انجام داد و افکار عمومی جامعه نیز به‌سوی تولیدات داخلی هدایت شد.

هدایت افکار عمومی جامعه به‌سوی تولیدات داخلی

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدرضی شکوری، امام جمعه خوی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، با اشاره به اینکه چندین سال است که مقام معظم رهبری، نام سال را به موضوعات اقتصادی اختصاص می‌دهند، اظهار کرد: این امر نشانگر این است که مشکلات در این زمینه زیاد بوده، لذا مردم و مدیران جامعه را به این موضوعات کلیدی و اساسی متوجه می‌سازند که یکی از آنها حمایت از کالای ایرانی بود که برای سال ۹۷ نامگذاری فرمودند.
وی ادامه داد: همه می‌دانند که واردات بی‌رویه و موضوع قاچاق و فرهنگ‌سازی دشمنان برای خرید اجناس وارداتی که نوعاً در مقایسه با تولید داخلی سطح پایینی دارند، از جمله مشکلات جامعه ما بوده، لذا مقام معظم رهبری سال ۹۷ را به نام حمایت از کالای ایرانی نامگذاری فرمودند تا در این رابطه هم مسئولان و هم مردم، اقدامات لازم را جهت خنثی‌سازی توطئه دشمنان انجام بدهند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین شکوری با اشاره به اینکه مسئولان به ویژه صداوسیما و سایر رسانه‌ها در زمینه حمایت از کالای داخلی عملکرد خوبی داشتند، خاطرنشان کرد: البته تا رسیدن به اهداف مهم هنوز فاصله زیادی داریم، ولی اقدامات خوبی که صورت گرفت موجب ایجاد رقابت در میان کارخانه‌ها و کارگاه‌های داخل کشور شد.
وی با تاکید بر اینکه سال گذشته تا حدودی از واردات بی‌رویه و قاچاق جلوگیری شد، تصریح کرد: قوانین لازم در این راستا در مجلس تصویب گردید و دولت نیز تا حد مطلوب اقداماتی را انجام داد و افکار عمومی جامعه نیز به‌سوی تولیدات داخلی هدایت شد.
امام جمعه خوی افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری رضایت نسبی خود را از این موضوع اعلان فرمودند، ولی همچنان تا رسیدن به‌حد مطلوب فاصله زیاد داریم و باید همچنان به این موضوع در کنار شعار سال ۹۸ که همان رونق تولید است، پرداخته شود.
انتهای پیام

captcha