امامزاده سیدجعفر محمد یزد؛ میزبان روزانه ۵ هزار زائر
کد خبر: 3800367
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶

امامزاده سیدجعفر محمد یزد؛ میزبان روزانه ۵ هزار زائر

گروه اجتماعی- مدیر داخلی امامزاده سید جعفرمحمد (ع) یزد از میزبانی روزانه ۵ هزار زائر در راستای اجرای طرح آرامش بهاری خبر داد.

به گزارش ایکنا از یزد به نقل از اوقاف و امور خیریه، محسن فلاح، مدیر داخلی امامزاده سید جعفرمحمد (ع) یزد اظهار کرد: در راستای تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی امسال نیز همچون سال‌های گذشته براساس دستور العمل سازمان اوقاف طرح آرامش بهاری در جوار حرم مطهر امامزاده سیدجعفر محمد (ع) یزد با هدف خدمت رسانی به مسافران و زائران آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ماه ۹۸ ادامه دارد.
وی افزود: در همین راستا و با تدابیر انجام شده توسط هیئت امنای امامزاده سید جعفر محمد (ع) به خاطر موقعیت مناسب در ورودی شهر یزد این امامزاده عظیم الشان این طرح به صورت ویژه در جوار حرم مطهر این امامزاده جلیل القدر با برپایی چند خیمه معرفت از قبیل ارائه مسابقات جذاب، پاسخ گویی به مسائل شرعی، خانه کودک و همچنین برگزاری مسابقات در حال اجراست.
مدیرداخلی امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد بیان کرد: در جوار این امامزاده عظیم الشان برای استراحت و اسکان دائمی ( زائرسرا ) و موقت مسافران و زائران امکاناتی همچون موکت، زیرانداز، پریزهای برق برای شارژ، سرویس‌های بهداشتی، اجاق‌های خوراک پزی، آب جوش، زمین بازی برای کودکان و نوجوانان، بازارچه آستان که شامل سوپرمارکت و صنایع دستی و شیرینی سنتی و ... وجود دارد که روزانه بیش از ۵ هزار نفر زائر و مسافر به صورت رایگان از این امکانات استفاده می‌کنند.
فلاح با اشاره به اینکه یک رستوران نیز جهت استفاده مسافران در جوار این امامزاده جلیل القدر ایجاد شده یادآور شد: همچنین تعدادی پلیس امنیت نیز در جوار حرم مطهر این امامزاده عظیم الشان مستقر شده اند.

انتهای پیام

captcha