آسیب بیش از ۱۵۰ واحد مسکونی شهرک کرناچی کرمانشاه در سیل
کد خبر: 3800813
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲

آسیب بیش از ۱۵۰ واحد مسکونی شهرک کرناچی کرمانشاه در سیل

گروه اجتماعی ــ بیش از ۱۵۰ واحد مسکونی شهرک کرناچی شهر کرمانشاه در سیل آسیب دیدند.

آسیب بیش از ۱۵۰ واحد مسکونی شهرک کرناچی کرمانشاه در سیلبه گزارش ایکنا از کرمانشاه، شب گذشته، 13 فروردین آب شهرک کرناچی را فرا گرفت و بیش از 150 واحد مسکونی در این منطقه آسیب دیدند.
با توجه به تدابیر اندیشیده شده از قبل در خصوص اسکان، مردم این منطقه به کمپ‌‌های اسکان اضطراری و برخی به مساجد منتقل شدند.
در این رابطه بهزاد آزادی، رئیس مجمع رهروان ولایت کرمانشاه گفت: شب گذشته با حضور در منطقه و با همکاری بسیج مسجد کرناچی به صورت خودجوش به همکاری با دستگاه‌های خدمت‌رسان در انتقال مردم به کمپ‌های اسکان اضطراری پرداختیم.
وی با اشاره به آسیب بیش از 150 واحد مسکونی در سیل اظهار کرد: در راستای یاد شده با همکاری هیئت امناء مسجد سادات کرناچی بیش از 6 دستگاه خودرو برای انتقال مردم آسیب دیده به مناطق امن از طرف این مجمع قرار گرفت.
آزادی با اشاره به کمک‌های مجمع رهروان ولایت و مؤسسه خیریه امام حسن مجتبی(ع) طی شب گذشته افزود: با همکاری بسیج مسجد سادات و هیئت امنا این مسجد اقدام به امدادرسانی به مردمی کردیم که امکان هیچ اسکانی نداشتند.
عضو هیئت امنا مسجد سادات کرناچی در پایان با قدردانی از اقدامات انجام شده از جانب فرمانداری، سپاه، هلال احمر، شهرداری و مجمع رهروان ولایت استان در این منطقه گفت: هم‌اکنون بسیاری از مردم در حوزه بسیج کرناچی اسکان پیدا کرده‌اند.
انتهای پیام

captcha