ارسال ۸ تریلی کمک‌های هلال‌احمرآذربایجان‌شرقی به مناطق سیل‌زده لرستان
کد خبر: 3800814
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰

ارسال ۸ تریلی کمک‌های هلال‌احمرآذربایجان‌شرقی به مناطق سیل‌زده لرستان

گروه اجتماعی ــ مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌شرقی از ارسال ۸ تریلی کمک‌های جمعیت هلال احمر استان به مناطق سیل‌زده لرستان خبر داد.

ارسال 8 تريلی کمک‌های هلال‌احمرآذربايجان‌شرقی به مناطق سیل‌زده لرستانبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سعید کنعانی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان امروز در بازدید از پایگاه‌های امداد و نجات و نوروزی مراغه از ارسال هشت تریلی کمک‌های جمعیت هلال احمرآذربایجان‌شرقی به مناطق سیل زده لرستان خبر داد و اظهار کرد: چادر، پتو، زیرانداز، موکت، کنسرو تن ماهی، لوبیا و بسته‌های غذایی 72 ساعته از جمله اقلام ارسال شده به مناطق سیل زده در غرب و جنوب کشور است.

وی افزود: هفته گذشته در سه نوبت کمک‌های هلال احمر استان به مناطق سیل زده گلستان با 5 تریکی و 11 کامیون ارسال شده است.

کنعانی اضافه کرد: پتو، وسایل گرمایشی، زیر انداز و انواع کنسرو با تاریخ مصرف بالای شش ماه از جمله اقلام مورد نیاز برای خانواده‌های آسیب دیده از سیل در گلستان ، لرستان و خوزستان است.

وی افزود: به منظور حفظ کرامت انسانی شهروندان از اهدای وسایل کار کرده خودداری کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی در ادامه گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر استان در تعطیلات نوروزی 130 ماموریت امداد، نجات و رهاسازی انجام و برای بیش از 800 نفر نیز خدمات اسکان موقت ارائه کرده‌اند.

کنعانی اضافه کرد: نوروز امسال 27 پایگاه ثابت و 14 پست سیار در استان با 800 نفر امداد گر در قالب دو طرح ملی خدمات سفر، امداد و نجات برای مسافران نوروزی خدمات ارائه کرده‌اند.

انتهای پیام

captcha