موکب‌های اربعین به یاری سیل‌زدگان بشتابند
کد خبر: 3801004
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۲
دستور سردار سلیمانی به ستاد بازسازی عتبات؛

موکب‌های اربعین به یاری سیل‌زدگان بشتابند

گروه جامعه _ سردار قاسم سلیمانی در پیامی از ستاد بازسازی عتبات عالیات درخواست کرد ستادهای استانی خود و موکب‌های اربعین را به مدت حداقل یک ماه، برای خدمت به مردم در مناطق سیل‌زده کشور، ساماندهی و مستقر کند.

موکب‌های اربعین به یاری سیل‌زدگان بشتابندبه گزارش ایکنا؛ سردار سرلشگر قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی که ساعاتی پیش در صفحه شخصی او در اینستاگرام منتشر شد، از ستاد بازسازی عتبات عالیات درخواست کرد، ستادهای استانی خود و موکب‌های اربعین را از هفته آینده حداقل به مدت یک ماه در مناطق سیل‌زده مستقر کند و تا عادی شدن شرایط برای مردم به خدمت‌رسانی بپردازد. 

در بخشی از این پیام آمده است: بر خود وظیفه می‌دانیم با استفاده از سایر امکانات، ظرفیت‌ها و تجارب موجود به ویژه ظرفیت‌های موکب‌های خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی را با هماهنگی و همراهی مجموعه‌های مسئول و فعال در صحنه، ساماندهی کنیم و با گسیل آن ار هفته آینده به مدت یک ماه در مناطق در معرض سیل‌ و تا عادی شدن وضعیت به کمک مردم پلدختر، سوسنگرد، بستان و دیگر نقاط بپردازیم.

 

 

موکب‌های اربعین به یاری سیل‌زدگان بشتابند

 

بلافاصله پس از پیام فرمانده قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حسن پلارک، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات از آمادگی کامل این ستاد برای خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان کشورمان خبر داد. 

موکب‌های اربعین به یاری سیل‌زدگان بشتابند

انتهای پیام

captcha