بهره‌مندی ۲۸ هزار مسافر از خدمات هلال احمر اردبیل در ایام تعطیلات نوروزی
کد خبر: 3801094
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶

بهره‌مندی ۲۸ هزار مسافر از خدمات هلال احمر اردبیل در ایام تعطیلات نوروزی

گروه اجتماعی ــ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از ارائه خدمات به ۲۸ هزار و ۵۵۴ مسافر و امدادرسانی به ۶۱ حادثه از شروع طرح‌های نوروزی ۹۸ بین مسافران استان ‌خبر داد.

امداد رسانی به بیش از ۲۸ هزار مسافر در ایام تعطیلات نوروزیبه گزارش ایکنا از اردبیل، رامین معبودی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل، امروز، 17 فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران گفت: در این بازه زمانی به ۲۴ هزار و ۶۹۵ نفر در پست‌های ثابت و به ۳ هزار و ۸۵۹ نفر در پست‌های سیار جمعیت هلال احمر استان اردبیل خدمات ارائه شد.

وی با اشاره به خدمات ارائه شده به مسافران نوروزی استان اردبیل از سوی جمعیت هلال احمر تصریح کرد: در این مدت ۳ هزار و ۹۶۴ نفر کنترل فشارخون شده، ۴ هزار و ۶۱۷ نفر به پویش ملی بهرفت «بهبود رفتارهای ترافیکی» پیوسته، ۲ هزار و ۲۳۳ نفر از فضای دوستدار کودک و یک هزار و ۵۶۲ نفر از خیمه‌های نماز استفاده کرده اند.

معبودی ادامه داد: همچنین در این مدت‌ ۳۹ هزار و ۳۵  اقلام فرهنگی ‌بین مسافران استان اردبیل توزیع شده است.

وی با اشاره به تعداد نیروهای مشارکت‌کننده جمعیت هلال احمر استان اضافه کرد: در این مدت ۳۹۵ نفر از خواهران و ۳۸۳ نفر از برادران عضو کانون‌های مختلف جمعیت هلال احمر استان اردبیل در طرح‌های نوروزی مشارکت کرده‌اند.

امدادرسانی به ۶۱ حادثه در طرح نوروزی
مدیر‌عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت از ۲۵ اسفند ۹۷  تا ۱۳ فروردین ۹۸ عوامل این جمعیت به ۶۱ حادثه امدادرسانی کرده‌اند.

معبودی ادامه داد: در این مدت نیروهای جمعیت هلال احمر استان اردبیل به ۲هزار و 357 نفر حادثه دیده که متشکل از 2 هزار 210  نفر حادثه دیده برف و کولاک، ۱۴۰ نفر تصادفات جاده‌ای، ۵ نفر مراجعه‌کننده حضوری و ۲ حادثه شهری خدمات امدادی ارائه شده است.

وی با بیان اینکه در این حوادث ۱۰۰ نفر مصدوم شده بودند، افزود: ۹۱ نفر از حادثه دیدگان تصادفات جاده‌ای، ۳ نفر برف و کولاک، ۵ نفر مراجعه‌کنندگان حضوری و ۱ نفر شهری بوده‌اند که ۲۹ نفر به مراکز درمانی استان انتقال یافته و ۱۴ نفر نیز به صورت سرپایی درمان شده اند.

مدیر‌عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل اظهار کرد: این جمعیت با به‌کارگیری ۷۵ تیم عملیاتی، ۲۶۹ ‌نفر نیروی عملیاتی، ۵۹ خودروی آمبولانس، ۲۹ دستگاه خودروی ست نجات و ۶ خودروی کمک دار به حادثه‌دیدگان در این بازه زمانی خدمات امدادی ارائه کرده اند.

انتهای پیام

captcha