۷۱ هزار نفر به پست‌های نوروزی هلال احمر مراجعه کردند
کد خبر: 3801205
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸

۷۱ هزار نفر به پست‌های نوروزی هلال احمر مراجعه کردند

گروه اجتماعی ــ مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: از زمان اجرای طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی از ۲۸ اسفند ۹۷ تا ۱۶ فروردین‌ماه سال جاری، ۷۱ هزار و ۴۶۹ نفر به پست‌ها و ۱۹ هزار و ۶۰۰ نفر نیز به ایستگاه‌های سلامت هلال احمر این استان مراجعه کردند.

71469 نفر به پست های نوروزی هلال احمر مراجعه کردند

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد،‌ امان‌الله جهانبین، مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد امروز،‌ 17 فروردین‌ماه اظهار کرد: در همین مدت 17 هزار و 238 نفر به ایستگاه فضای دوستدار کودک در پست‌های نوروزی هلال احمر این استان و 12 هزار و 914 نفر نیز به خیمه نماز مراجعه کردند.
وی تصریح کرد: در طرح ایمنی و سلامت نوروزی 36 هزار و 430 مورد اقلام ترویجی، 27 هزار و 807 مورد اقلام انگیزشی و 26 هزار و 393 مورد اقلام آموزشی نیز بین مراجعه‌کنندگان و مسافران نوروزی توزیع شد که این کار با هدف ارائه خدمات بهینه بوده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی استان یک هزار و 450 نفر اعضای مشارکت‌کننده حضور داشته و خدمات‌رسانی لازم را برای گروه‌های هدف و مراجعه‌کنندگان انجام دادند.
جهانبین عنوان کرد: در این مدت 59 هزار و 44 نفر مسافر به پست‌های ثابت و 12 هزار و 425 نفر مسافر به پست‌های سیار هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد مراجعه کردند.
وی ابراز کرد: در مجموع 13 آمبولانس و پنج خودرو ست نجات در طرح امداد و نجات نوروزی امسال به‌کار گرفته شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: به‌منظور تسریع در روند امدادرسانی حوادث احتمالی براساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده بالگرد امدادی جمعیت هلال احمر متناسب با برنامه زمان‌بندی شده مرکز در این استان حضور داشتند.
انتهای پیام

captcha