اعزام ۲۰ مبلغ همدانی به منطقه سیل‌زده پلدختر
کد خبر: 3801754
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲

اعزام ۲۰ مبلغ همدانی به منطقه سیل‌زده پلدختر

گروه اجتماعی ــ معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان همدان از اعزام ۲۰ مبلغ این مجموعه به منطقه سیل‌زده پل‌دختر خبر داد.

اعزام 20 مبلغ همدانی به منطقه سیل زده پلدخترحجت‌‌الاسلام داود عباسی، معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان همدان، در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، با اشاره به وقوع سیل در برخی مناطق کشور از اعزام 20 مبلغ این مجموعه به منطقه پل‌دختر در لرستان در روز گذشته، 18 فروردین‌ماه خبر داد.
وی با بیان اینکه علما، مدیران و طلاب استان همدان آمادگی کامل جهت خدمت به مردم سیل‌زده را دارند، افزود: این گروه جهادی طلاب در منطقه سیل‌زده لرستان به فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و تبلیغی خواهند پرداخت.
عباسی با اشاره به اینکه اعزام مبلغ از همدان به درخواست اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان صورت پذیرفته است، گفت: هیئات مذهبی، ائمه مساجد، روحانیان، مداحان و طلاب استان آمادگی کامل برای حضور در مناطق سیل‌زده و کمک به سیل‌زدگان را دارند.
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان با اشاره به اینکه طلاب و روحانیون روز گذشته به منطقه سیل‌زده پلدختر اعزام شده‌‌اند، ابراز کرد: متناسب با شرایط منطقه سیل‌زده لرستان پیش‌بینی می‌شود مبلغین اعزامی از همدان، حدود 4 الی 6 روز در آن منطقه حضور داشته باشند.
عباسی با بیان اینکه نقش مبلغان بیشتر نقش تبلیغی است، گفت: خوشبختانه کمک‌های نقدی و غیرنقدی خوبی توسط مردم استان برای کمک به مناطق سیل‌زده جمع‌آوری شده است که در این میان نقش روحانیان و ائمه جماعات مساجد در تشویق مردم نقش به‌سزایی داشته است.
انتهای پیام

captcha