حضور ۱۳۰۰ مسافر نمازگزار در «خمیه‌های نماز» هلال‌احمر خراسان‌شمالی
کد خبر: 3801787
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱

حضور ۱۳۰۰ مسافر نمازگزار در «خمیه‌های نماز» هلال‌احمر خراسان‌شمالی

گروه فرهنگی ــ معاون جوانان جمعیت هلال‌احمر خراسان‌شمالی گفت: یک هزار و ۳۰۰ مسافر در ایام نوروز به «خمیه‌های نماز» جمعیت هلال‌احمر استان مراجعه کردند.

حضور ۱۳۰۰ مسافر نمازگزار در «خمیه‌های نماز» هلال احمر خراسان‌شمالی

علی آبادی، معاون جوانان، جمعیت هلال احمر استان در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی، اظهار کرد: خوشبختانه با اطلاع‌رسانی و تبلیغات مثبت از طریق بروشور و بسته‌های فرهنگی، مسافران هرسال بهتر از سال گذشته از طرح نماز و مراجعه به خیمه‌های هلال‌احمر استقبال می‌کنند.
وی با اشاره به برپایی هشت خیمه نماز طی سال جاری در سطح استان، افزود: در هر یک از خیمه‌های نماز روحانی مستقر شده بود و نماز‌های صبح، ظهر و عصر و مغرب و عشاء به جماعت برگزار می‌شد.
علی آبادی با بیان اینکه در این ایام نوروز برپایی بیش از۲۰ پست ثابت و موقت پیش بینی شد، که ایجاد فضای دوستدار کودک، برپایی ایستگاه سلامت، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و راه اندازی طرح بهرفت از دیگر اقدامات انجام شده در این ایام بود.
وی با بیان اینکه طرح نوروزی از 25 اسفندماه سال گذشته آغاز و تا 17 فروردین ماه سال جاری ادامه داشت، افزود: در این طرح از ظرفیت همکاران سازمانی و داوطلب هلال‌احمر در قالب دو هزار و ۴۲۰ نفر روز استفاده شد.
علی آبادی خاطرنشان کرد: تیم‌های ویژه خواهران نیز در برخی از پایگاه‌های مستقر شدند تا خدمات ویژه‌ای را به خواهران ارائه دهند.
انتهای پیام

captcha