خیران اصفهانی ۴۱۰۰۰ وعده غذای گرم در لرستان توزیع می‌کنند
کد خبر: 3801980
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۳

خیران اصفهانی ۴۱۰۰۰ وعده غذای گرم در لرستان توزیع می‌کنند

گروه اجتماعی - دو گروه از خیران اصفهانی و صاحبان موکب‌های اربعین حسینی با همکاری کمیته امداد استان اصفهان ۴۱ هزار وعده غذای گرم در مناطق سیل‌زده لرستان طبخ و توزیع می‌کنند.

خیران اصفهانی ۴۱۰۰۰ وعده غذای گرم در لرستان توزیع می‌کنند

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، محمدرضا متین پور، مدیرکل کمیته امداد اصفهان با اعلام این خبر، اظهار کرد: استفاده از همه ظرفیت‌های موجود برای کمک به آسیب‌دیدگان سیل در شرایط کنونی ضروری است و موکب‌های خدمت‌رسانی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) یکی از ظرفیت‌های خودجوش و مردمی است که در بحران‌ها و روزهای سخت می‌تواند یاری‌رسان هم‌میهنان آسیب‌دیده‌مان باشد.
متین پور، مردم اصفهان را در شرایط سخت یاری‌رسان هم‌وطنان خود دانست و گفت: تاکنون دو گروه خیران و صاحبان موکب‌های اربعین در استان اصفهان برای اعزام به مناطق سیل‌زده و پخت و توزیع غذای گرم اعلام آمادگی کرده‌اند که بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته حداقل ۴۱ هزار وعده غذای گرم در مدت ۱۰ روز توسط این گروه‌های خودجوش و داوطلب در منطقه توزیع خواهد شد.
وی افزود: یکی از این گروه‌ها در تالار شب خاطره‌ها در جاده کوهدشت مستقرشده و کار پخت غذا را از دیروز شروع کرده است. برنامه این گروه توزیع روزانه سه هزار وعده غذای گرم برای مدت حداقل یک هفته است. تمامی تجهیزات و مواد لازم برای یک هفته توسط مسئولان این موکب تهیه‌شده است و در صورت همکاری نیکوکاران و سایر خیران گران‌قدر امکان خدمت‌رسانی طولانی‌تر توسط این گروه فراهم است.
مدیرکل کمیته امداد اصفهان ادامه داد: یک گروه طبخ غذای دیگر با تمام امکانات از شهرستان فلاورجان تا فردا به مناطق سیل‌زده لرستان اعزام و ۲۰ هزار وعده غذای گرم را در مدت ۱۰ روز در اختیار مردم آسیب‌دیده از سیل قرار می‌دهد.
متین پور تأکید کرد: کلیه تجهیزات و مواد اولیه این گروه‌ها توسط خیران و صاحبان موکب‌های اربعین حسینی تأمین‌شده است و مردم نیکوکار اصفهان می‌توانند برای مشارکت در این کار خیر به دفاتر کمیته امداد مراجعه کنند؛ همچنین می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۹۹*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه و یا واریز مستقیم به شماره کارت ۲۵۰۹-۰۰۰۰-۷۳۷۰-۶۰۶۳ و شماره حساب ۲۴۰۱۱۱۳۰۹۱۴۰۷۲ نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران، یاری‌رسان هم‌وطنان آسیب‌دیده خود باشند.

انتهای پیام 

captcha