آمریکا دیگر روی آرامش را نخواهد دید
کد خبر: 3802500
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶

آمریکا دیگر روی آرامش را نخواهد دید

گروه سیاسی ــ فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان‌شمالی گفت: بیش از یک ‌میلیون جوان مسلح آماده و گوش به فرمان رهبر انقلاب در جبهه مقاومت حاضر هستند و نمی‌گذارند آمریکا روی آرامش را ببیند.

آمریکا دیگر روی آرامش را در غرب آسیا نخواهد دید

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، سیدحسن مرتضوی، فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان‌شمالی امروز،21 فروردین ماه در جمع کارکنان سپاه حضرت جوادالائمه(ع) استان، مدیران دستگاه‌های اجرایی و نهادهای انقلابی استان اظهار کرد: امروز شاهد اتحاد، همبستگی و شور و نشاط آحاد مختلف مردم و مسئولان در برابر رجزخوانی‌ها، یاوه‌گویی‌ها و بی‌اخلاقی‌هایی که از ناحیه دشمنان نظام و انقلاب اسلامی سر می‌زند هستیم.
وی افزود: اگر رئیس جمهور ابله آمریکا می‌دانست تروریست خواندن سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران چه تبعاتی دارد شاید دست به این اقدام نمی‌زد، جمعی از نیروهای مؤمن، مخلص، دلداده، زخم‌خورده، پای ‌کار و حاضر در میدان برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی کِی می‌توانند به ‌عنوان یک تروریست مطرح شوند، آن چیزی را که شایسته شخصیت بی‌لیاقت خودشان بود به پاسداران عزیز ما نسبت دادند.
فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان‌شمالی بیان کرد: پاسداران همزاد انقلاب اسلامی هستند و از آغازین روزهای انقلاب برای پاسداری و صیانت از دستاوردهای انقلاب، حاکم کردن ارزش‌های اسلامی و تبلور بخشیدن به همه خوبی‌ها و همچنین منطق قوی اسلام پا به میدان گذاشته‌اند، بنابراین پاسداران چگونه و چطور می‌توانند تروریست خطاب شوند.
مرتضوی با بیان اینکه سپاه توسط مردم پشتیبانی می‌شود، خاطرنشان کرد: امروز سپاه جوشیده از متن مردم، کنار مردم و برای مردم است که توسط همین مردم پشتیبانی می‌شود، اگر دوران دفاع مقدس سبب شد لباس پاسداران ما آغشته و مملو از خون باشد، در عملیات مردم‌ یاری، امدادرسانی و حضور در همه عرصه‌های سازندگی و اعتلا و پیشرفت کشور اسلامی بارها و بارها لباس‌های پاسداران خاکی و گلی شده و این برای ما اقتدار به ‌شمار می‌رود، سپاه خدمتگزار و کنار مردم است.
وی با اینکه چطور دشمن به خود اجازه می‌دهد که این الفاظ رکیک را به سپاه پاسداران نسبت دهد، افزود: خدا را شاکریم که در حیات با برکت سپاه هر آن زمان که کشور احساس نیاز کرد سپاه برای حرکت به‌ سوی اهداف انقلاب اسلامی، برای به ‌کرسی نشاندن اقتدار نظام اسلامی و تحقق اراده رهبر انقلاب، یک سرباز فداکار حاضر در صحنه باشد.
فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان‌شمالی از آمادگی یک ‌میلیون رزمنده مسلح در گستره جبهه مقاومت اسلامی جهت رویارویی و مقابله با دشمن خبر داد،عنوان کرد: امروز با توجه به حضور یک ‌میلیون رزمنده مسلح جبهه مقاومت که گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب در راستای تحقق فرامین و اراده ولایت حرکت می‌کنند، دشمن چطور می‌تواند آرامش را برای نیروهای خود در غرب آسیا رقم بزند، مگر این امکان دارد.
مرتضوی خاطرنشان کرد: اگر تدابیر فرماندهی معظم کل قوا و همت سپاهیان و رزمندگان اسلام نبود کارخانه موشک و سلاح‌سازی در کرانه باختری نمی‌توانست گنبد آهنین رژیم اشغالگری را از کارآمدی بیندازد، اگر این تدابیر عالمانه و همت والا نبود تنگه باب‌المندب، یمن عزیز و انصارالله بزرگوار نمی‌توانستند مقابل هجمه‌های سعودی و دیگر دشمنان اسلام مقاومت کنند.
مرتضوی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبر معظم، ادامه داد: امروز همه موفقیت‌ها در شرایطی در حال تحقق است که چله اول انقلاب اسلامی را با اقتدار و سربلندی به پایان رساندیم و در گام دوم انقلاب مباحثی همچون آماده‌سازی، جامعه‌پردازی، تمدن‌سازی و خودسازی مطرح خواهد بود که این مهم زمینه ‌ساز حکومت مهدوی(عج) است.
فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان‌شمالی خاطرنشان کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب همه اشرار کفر و ایادی ظلم همچون آمریکا، اروپا و آفریقا باید سر تعظیم در برابر انقلاب اسلامی و اسلام عزیز فرود آورند.
وی افزود: طبیعی است که اگر رهبری معظم اراده می‌کند که « پاسخ ترقه را با موشک دهید»، سپاه این آمادگی، جسارت، سرعت و دقت را دارد که دودمان استکبار و ایادی استکبار را در هر نقطه از عالم به هم بریزد.
مرتضوی خاطرنشان کرد: ترامپ احمق تعادل روانی ندارد و همواره مطالبی را می‌گوید که بعد از آن متوجه اشتباهات خود می‌شود که این موضوع سبب شکاف درون هیئت حاکمه آمریکایی شده و در برابر آن محبوبیت و ضریب نفوذ بالای سپاه در منطقه غرب آسیا را به ‌همراه دارد.
انتهای پیام

captcha