حرکت سخیف ترامپ اوج عجز و ناتوانی او را نشان می‌دهد
کد خبر: 3802722
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷
آیت‌الله اعرافی:

حرکت سخیف ترامپ اوج عجز و ناتوانی او را نشان می‌دهد

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه قم گفت: امروز دشمنان جرات ورود به مرزها و جنگ علیه این کشور را ندارند و با حرکت‌های سخیفانه چون حرکت اخیر رئیس جمهور آمریکا، اوج عجز و ناتوانی خویش را در برابر جمهوری اسلامی به نمایش گذاشته‌اند.

حرکت سخیف ترامپ اوج عجز و ناتوانی او را نشان می‌دهدبه گزارش ایکنا از قم، آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور امروز 21 فروردین ماه به همراه مدیرکل بنیاد استان  در دیدار از جانبازان 70درصد مرتضی بحرینی و محمد رضا فلامرزی ضمن تبریک روز جانباز بیان کرد: شما با ایثار جان خویش در دوران هشت سال دفاع مقدس پیش قدم شدید و کشور را نجات دادید، امروز هرچه داریم از برکت این ایثارگری ها و شهادت طلبی‌ها است.

وی ادامه داد: جانبازان با ایستادگی، مقاومت و ایمان‌های راسخ در برابر دشمن تا دندان مسلح ایستادند و جان خویش را فدا کردند، ملت ایران مدیون این ایثارها و از جان گذشتگی‌های شما جانبازان سرافراز است که مایه عزت، استقلال و امنیت در کشور اسلامی شدید.

وی افزود: امروز دشمنان جرات ورود به مرزها و جنگ علیه این کشور را ندارند و با حرکت‌های سخیفانه چون حرکت اخیر رئیس جمهور آمریکا، اوج عجز و ناتوانی خویش را در برابر جمهوری اسلامی به نمایش گذاشته‌اند.

آیت‌الله اعرافی تاکید کرد: جانبازان با تاسی به بزرگ جانباز کربلا حضرت ابالفضل‌العباس (ع) علمداری با بصیرت که مدافع حریم اسلام و حامی ولایت تا جانبازی و شهادت بودند، گوش به فرمان ولایت راهی جبهه‌های حق علیه باطل شدند و در برابر دشمنان دین ایستادند و از ارزشهای اسلامی دفاع کردند.

سردار سید جواد هاشمی مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم امروز در این دیدار ضمن گرامیداشت روز جانباز و میلاد بزرگ جانباز کربلا گفت: جانبازان طلایه‌داران نهضت اسلامی هستند رسالت ایشان بعد از دوران دفاع مقدس سنگین‌تر از گذشته هم‌چنان ادامه دارد.

سردار سید جواد هاشمی افزود: جانبازان به عنوان الگوهای صبر و ایستادگی سرمایه‌های عظیم نظام اسلامی و خار چشم دشمنان اسلام هستند.

وی اظهار کرد: مادامی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه زنده باشد دشمنان جرات تعرض به این آب و خاک را ندارند، حرکت در مسیر حفظ ارزش‌ها و دستاوردهای دفاع مقدس موجب پیشرفت در تمامی حوزه‌ها است.

انتهای پیام

captcha