قوه قضائیه، به‌دنبال برخورد قهری با شهروندان نیست
کد خبر: 3803939
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲

قوه قضائیه، به‌دنبال برخورد قهری با شهروندان نیست

گروه اجتماعی - معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری آذربایجان غربی تاکید کرد: قوه قضائیه به‌دنبال چالش و برخورد قهری با شهروندان نیست، ولی هر کجا تصرفی مشاهده کند، حتما برخورد خواهد کرد و برای حفظ منافع مردمی اجازه سوءاستفاده به هیچ شخص و جريانی را نخواهیم داد.

قوه قضائیه، به‌دنبال برخورد قهری با شهروندان نیست

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، مرتضی حاتمی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری آذربایجان غربی، صبح امروز، ۲۶ فروردین ماه، در نخستین جلسه پیشگیری از وقوع جرم استان با موضوع بررسی مسائل و مشکلات حریم رودخانه شهرچایی و سایر رودخانه‌های سطح استان که از داخل شهر عبور می‌کنند، اظهار کرد: در حوزه لایروبی و رفع تصرفات تا به امروز اقدامات خوبی انجام شده، ولی نیاز به اقدامات بیشتری در این حوزه برای کاهش آسیب‌های ناشی از سیلاب وجود دارد.
وی با اشاره به اینکه در شهرستان مهاباد بیش از 269 تصرف در مسیر رودخانه‌ها و‌سیلاب وجود دارد، ادامه داد: براساس گزارش نهادهای متولی و بررسی‌های قضایی، در حریم گادارچای نقده ۱۰ روستا و ۳۰ عدد تیر برق در حریم رودخانه قرار دارند.
حاتمی افزود: قوه قضائیه به‌دنبال چالش و برخورد قهری با شهروندان نیست، ولی هر کجا تصرفی مشاهده کند، حتما برخورد خواهد کرد و برای حفظ منافع مردمی اجازه سوءاستفاده به هیچ شخص و جريانی را نخواهیم داد.
وی یادآور شد: دادگستری استان با تمام قدرت آماده همکاری با مردم و ارگان‌های دخیل برای جلوگیری از هرگونه تصرف غیرمجاز در بستر و حریم رودخانه‌هاست.
انتهای پیام

captcha