برگزاری چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن اوقاف در زاهدان
کد خبر: 3806246
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۵

برگزاری چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن اوقاف در زاهدان

گروه فعالیت‌های قرآنی- رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت: مرحله شهرستانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآنی اوقاف در بخش آقایان، امروز، پنجشنبه 5 اردیبهشت‌ماه در مسجد امام جعفر صادق(ع) واقع در بلوار جانبازان زاهدان برگزار می‌شود.

مرتضی کوچکی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، گفت: مرحله شهرستانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآنی اوقاف در بخش آقایان، امروز، پنجشنبه 5 اردیبهشت‌ماه در مسجد امام جعفر صادق(ع) واقع در بلوار جانبازان زاهدان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات در مجموع 500 شرکت‌کننده به رقابت می‌پردازند، افزود: مرحله شهرستانی این مسابقات، از پنجم اردیبهشت‌ماه آغاز و تا دوازدهم ماه جاری در شهرستان‌های زاهدان، زابل، زهک و ایرانشهر برگزار خواهد شد.
رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان بیان کرد: این مسابقات ویژه سنین بالای ۱۸ سال است؛ البته علاقه‌مندانی که سن آنان زیر ۱۸ سال باشد، در صورتی که دانش‌آموز نباشند، به‌عنوان مثال در حوزه علمیه مشغول تحصیل باشند، می‌توانند در این دوره از مسابقات شرکت کنند.
وی اظهار کرد: چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در رشته‌های حفظ (‌پنج جزء، ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حفظ کل)، قرائت ( تحقیق و ترتیل)، اذان و ابتهال (دعاخوانی) برگزار می‌شود.
کوچکی عنوان کرد: مسابقات قرآن بخش بانوان نیز 12 اردیبهشت‌ماه در محل حوزه علمیه مکتب نرجس(س) زاهدان برگزار خواهد شد؛ همچنین برگزیدگان مرحله شهرستانی، تیرماه امسال در مرحله استانی به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام

captcha