راهیابی ۹ حافظ و قاری خوزستانی به مسابقات ملی مدهامتان
کد خبر: 3806799
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶

راهیابی ۹ حافظ و قاری خوزستانی به مسابقات ملی مدهامتان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ ۹ نفر از برگزیدگان مرحله استانی سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان استان خوزستان برای حضور در مرحله کشوری این مسابقات به مشهد اعزام می‌شوند.

راهیابی 9 نفر از حفاظ و قاریان خوزستان به مسابقات ملی مدهامتان

حجت‌الاسلام مرتضی همت‌پور، سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، اعلام کرد: برگزیدگان مرحله استانی سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان خوزستان سه‌شنبه دهم اسفندماه برای حضور در مرحله کشوری این مسابقات به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه این مسابقات طی روزهای دهم تا دوازدهم اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود، گفت: 9 نفر از برگزیدگان استان خوزستان در این رویداد قرآنی شرکت خواهند کرد.

همت‌پور گفت: در بخش آقایان، خلیل سواری از اهواز، محمد داغله از اهواز و حامد کرملاچعب از باوی در رشته قرائت تحقیق به مسابقات کشوری مدهامتان راه یافتند. در رشته ترتیل زیر 15 سال جعفر شلاگه پور از شادگان، در رشته حفظ جزء 30 زیر 15 سال محمدمهدی سوزن‌چی از اهواز، در رشته حفظ کل عبدالله میاحی از اهواز در این مسابقات شرکت می‌کنند.

سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد خوزستان اظهار کرد: در بخش بانوان، آمنه آلبوخنفر از شادگان در رشته تحقیق، مینا چشم سبز از اهواز در رشته حفظ کل و شیدا زاهدی از گتوند در رشته حفظ جزء 30 در بخش زیر 15 سال به این مسابقات اعزام می‌شوند.

انتهای پیام

captcha