اعزام تیم تخصصی «محب البرز» به مناطق سیل‌زده لرستان
کد خبر: 3807000
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷

اعزام تیم تخصصی «محب البرز» به مناطق سیل‌زده لرستان

گروه اجتماعی ــ تیم تخصصی محب استان البرز با هدف ارائه خدمات روان‌شناختی هدفمند به مادران، کودکان و خانواده‌های آسیب‌دیده از سیل به استان لرستان اعزام شد.

اعزام تیم تخصصی «محب البرز» به مناطق سیل‌زده لرستان

اسدالله حیدری، مدیرکل بهزیستی استان البرز، در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: این تیم با حضور یک روانشناس کودک، دو نفر از مدرسان کشوری بحران و حمایت‌های روان‌شناختی عازم استان سیل‌زده لرستان شده است.
وی افزود: این تیم به همراه 400 قطعه اسباب‌بازی نو، 100 جلد کتاب کودک به‌ویژه کتاب خودامدادی کودکان برای گروه‌های سنی مختلف و بسته‌های تغذیه کودک به لرستان اعزام شد.
حیدری خاطرنشان کرد: ارائه بازی‌های هدفمند در زمینه کاهش استرس کودکان در سه گروه سنی به طور همزمان، طراحی بازی‌های مادر و‌ کودک برای ترمیم شبکه خانوادگی آسیب‌دیده ناشی از بحران و‌پیشگیری از خشونت علیه کودکان، ارائه آموزش‌های پبشگیرانه به بانوان و ارائه خدمات بهداشتی سرپایی به بانوان باردار و سایر بانوان شامل معاینه، تحویل دارو ازدیگر خدمات تیم تخصصی محب البرز درمناطق سیل‌زده لرستان است.
مدیرکل بهزیستی استان البرز بیان کرد: اعضای تیم تخصصی محب البرز علاوه بر داشتن تجربه مداخله در بحران‌های مختلف دارای مدرک مربیگری یوگا، مربیگری فوتبال و مدرک مامایی بوده و از این ظرفیت به عنوان یک ظرفیت مکمل برای ارتقای سطح سلامت روان کودکان و خانواده‌های آنان استفاده خواهند کرد.
انتهای پیام

captcha