درمانگاه تأمین اجتماعی راور افتتاح می‌شود
کد خبر: 3807005
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶

درمانگاه تأمین اجتماعی راور افتتاح می‌شود

گروه اجتماعی ــ نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان راور با حضور رئیس سازمان تأمین اجتماعی کشور افتتاح می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، محمدرضا پورابراهیمی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی امروز یکشنبه، 8 اردیبهشت گفت: با پیگیری‌های انجام شده و دعوت از رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور، درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان راور روز سه‌شنبه هفته جاری به صورت رسمی افتتاح می‌شود.
وی در تشریح سفر رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور به شهرستان راور افزود: کلنگ این درمانگاه با حضور مرحوم نوربخش رئیس قبلی سازمان تامین اجتماعی کشوربا زمین زده شد و عملیات احداث آن آغاز شد اما با کندی پیش می‌رفت که با پیگیری انجام شده با هزینه بیش از 15 میلیارد تومان سه‌شنبه افتتاح می‌شود.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این درمانگاه 2 هزار و 762 متر زیربنا دارد و در زمینی به مساحت 3 هزار و 550 متر احداث شده است.
پورابراهیمی ظرفیت اولیه این درمانگاه را 30 هزار ویزیت سالانه بیان و اظهارکرد: این درمانگاه امکان ارائه خدمت به 2 هزار و 800 مورد مراجعه به آزمایشگاه و 10 هزار مورد مراجعه دندانپزشکی را دارد.
انتهای پیام

captcha