۱۵ اردیبهشت‌ماه؛ پایان نام‌نویسی در مسابقات سراسری قرآن اوقاف
کد خبر: 3807881
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴

۱۵ اردیبهشت‌ماه؛ پایان نام‌نویسی در مسابقات سراسری قرآن اوقاف

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره امور قرآنی اوقاف چهارمحال و بختیاری گفت: ثبت‌نام از علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه ادامه دارد.

ثبت‌نام برای مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف تا 15 اردیبهشت‌ماه ادامه دارد

آیت روحانی، رئیس اداره امورقرآنی اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری، در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، با اشاره به شرایط شرکت‌کنندگان در این مسابقات، اظهار کرد: داشتن حداقل 18 سال سن، شاغل نبودن به تحصیل در مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش و سکونت در شهرستان محل برگزاری مسابقه از مهم‌ترین این شرایط است که بانوان و آقایان در چهار مرحله شهرستانی، استانی، کشوری و بین‌المللی به رقابت خواهند پرداخت.
روحانی با بیان اینکه ثبت‌نام این دوره از مسابقات از بهمن‌ماه سال گذشته آغاز شده و همچنان ادامه دارد، گفت: بر اساس آمار استانی، تا امروز حدود 300 شرکت‌کننده در این مسابقات ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 121 نفر آقا و حدود 180 نفر بانو هستند.
رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان درخصوص رشته‌های قرآنی مورد رقابت در این مسابقات، بیان کرد: متسابقان در سه گروه و هر گروه شاملِ چند رشته‌، به رقابت خواهند پرداخت که این گروه‌ها عبارتند از حفظ در 8 رشته‌، معارف ‌در 12 رشته‌، و گروه آوایی و نغمات دینی ‌در 4 رشته‌ است.
روحانی با بیان اینکه مرحله شهرستانی این مسابقات در آستان مقدس امامزادگان(ع) و بقاع متبرکه سراسر استان برگزار خواهد شد، ادامه داد: این مرحله بعد از ماه مبارک رمضان، در خردادماه و مرحله استانی نیز حدود دو هفته پس از پایان مسابقات شهرستانی، در شهرکرد برگزار خواهد شد.
یادآور می‌شود، علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این مسابقات می‌توانند به درگاه رسمی مسابقات قرآن به نشانی www.quraniran.ir و یا به ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان‌ها مراجعه کنند.

انتهای پیام

captcha