کارگران نمونه چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند
کد خبر: 3808076
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸

کارگران نمونه چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند

گروه اجتماعی ــ تعدادی از کارگران نمونه چهارمحال و بختیاری در آیینی به مناسبت روز جهانی کارگر با حضور استاندار، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم استان تجلیل شدند.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری حفیظ الله فاضلی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ‌چهارمحال و بختیاری، امروز، 11 اردیبشهت‌ماه در این آیین، با تبریک اعیاد شعبانیه و روز جهانی کارگر، گفت: کارگران از عناصر مهم و تاثیرگذار از نظر فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در جامعه‌اند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با بیان اینکه کارگران بیشترین نقش را در تولید و اقتصاد کشور دارند، افزود: تصور توسعه در جامعه بدون در نظر گرفتن تلاش‌های قشر کارگر محال است.
وی با اشاره به جایگاه والای کار و کارگر در منظر رهبر انقلاب و دولتمردان، نامگذاری سال به «رونق تولید» را در راستای توجه به معیشت کارگران و اشتغال دانست و اظهار کرد: کارگران بیشترین نقش را در تحقق رونق تولید در کشور ایفا می‌کنند.
فاضلی تامین معیشت خانوار، افزایش اشتغال، رفع بیکاری، ارتقای رفاه اجتماعی، کاهش نرخ تورم، افزایش تولید ملی و مصرف کالای ایرانی، حمایت از بنگاه‌های اقتصادی، عدم وابستگی به واردات و جلوگیری از خروج ارز را در سایه تحقق «رونق تولید» خواند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تصریح کرد: امید است در سال «رونق تولید» با هم افزایی، هم فکری، ایجاد انگیزه، ترویج فرهنگ کارآفرینی و ایجاد شور و نشاط در کار شاهد بهره‌وری اقتصادی در کشور باشیم.
وی با بیان اینکه کارگران در طول چهل سال گذشته انقلاب گام‌های بزرگی را برای اعتلای این کشور برداشته‌اند، خاطرنشان کرد: کارگران با کار و تلاش و کوشش همواره پاسدار حمایت از تولید در کشور بوده‌اند.
فاضلی با اشاره به اقدام کریح رئیس جمهور آمریکا در قراردادن نام سپاه پاسداران در لیست تروریست ها، تاکید کرد: کارگران و جامعه کارگری نیز حمایت خود از سپاه را اعلام می‌کنند و خود را پاسدار انقلاب می‌دانند.
انتهای پیام

captcha