قانون خوب زیاد داریم ولی عمل نمی‌شود
کد خبر: 3808164
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷
دبیر اتاق تعاون استان قم:

قانون خوب زیاد داریم ولی عمل نمی‌شود

گروه سیاست و اقتصاد ــ محمدتقی حاج‌ابراهیمی با بیان اینکه برای حمایت از کارگر، قانون خوب داریم ولی عمل نمی‌شود گفت: متاسفانه در حال حاضر وضعیت معیشتی مردم خوب نیست و این برای کشوری که ثروت خدادادی و نیروی جوان و پای کار دارد تاسف‌بار است، این وضع معیشتی در شان چنین ملتی نیست.

وضعیت معیشت مردم از زندگانی به زنده‌مانی رسیده‌استبه گزارش ایکنا از قم، محمدتقی حاج ابراهیمی دبیر اتاق تعاون استان دیشب 11 اردیبهشت‌ماه در همایش تجلیل از کارگران فرهیخته و نخبگان کار، تلاش و تولید استان که در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد، بیان کرد: در کشور قانون خوب کم نیست اما متاسفانه در اجرای آن به درستی عمل نمی‌شود.

وی افزود: سیاست‌گذاری‌های دولت‌مردان در قوه مقننه و قوه مجریه در قوانین با استفاده نشدن از کسانی که به صورت مستقیم و کاربردی با تعاونی کارگران و جامعه کارگری در ارتباط‌‌ هستند دغدغه اصلی جامعه کارگری و کارفرمایان است.

حاج‌ابراهیمی گفت: متاسفانه در حال حاضر وضعیت معیشتی مردم از حالت زندگانی به زنده‌مانی رسیده‌است و این برای کشوری که ثروت خدادادی و نیروی جوان و پای کار دارد تاسف‌بار است، این وضع معیشتی در شان چنین ملتی نیست.

وی تاکید کرد: از مسئولین حاکمیتی درخواست داریم که در سیاست‌گذاری، نظارت و پشتیبانی توجه بیشتری داشته باشند و امور تصدی‌گری را به تشکل‌های مردمی بسپارند.

دبیر اتاق تعاون استان گفت: در سالی که مزین به رونق تولید است در خواست داریم که دستگاه قضایی و مسئولان حاکمیتی با قاچاق کالا برخورد جدی داشته باشند.

وی در پایان گفت: قیمت کالای تمام شده در سطح استان و ملی بسیار بالاست و نیاز به بازنگری در قوانین اجرایی دارد و لذا لازم است رسیدگی‌های لازم در این موضوع هر چه سریع‌تر انجام شود.

یادآور می‌شود این مراسم با حضور مسئولان استانی قم و علی سرزعیم ،معاون امور اقتصادی و برنامه‌ریزی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد و در پایان از کارگران فرهیخته و نخبگان کار، تلاش و تولید استان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام

captcha