دفاع مقدس نگاه دنیا نسبت به انقلاب اسلامی را تغییر داد
کد خبر: 3808307
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۹

دفاع مقدس نگاه دنیا نسبت به انقلاب اسلامی را تغییر داد

گروه سیاست و اقتصاد - فرمانده سپاه صاحب الزمان اصفهان با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس نگاه دنیا نسبت به انقلاب اسلامی تغییر کرد، عنوان کرد: اراده ملت ما نشان داد که حامی اسلام و انقلاب هستند.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، سردار حاج غلامرضا سلیمانی عصر امروز، 12 اردیبهشت‌ماه در یادواره شهدا روستای شیخ‌شبان با بیان اینکه شهدا برای حفظ انقلاب و اسلام، گرانمایه‌ترین داشته خود که جانشان بود را تقدیم کردند، اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی سرآغاز تحولات بزرگ داخلی، خاورمیانه و جهان بود
وی با اشاره به دستاوردهای مختلف پیروزی انقلاب اسلامی، تاکید کرد: بزرگترین دستاورد پیروزی انقلاب در بعد داخلی، تشکیل حکومت اسلامی که همان حکومت مردم سالاری دینی است.
سردار سلیمانی تصریح کرد: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی آمریکا تمام قدرت خود را بر روی ایران متمرکز کرده بود تا با تسلط، خاورمیانه را کنترل کند.
وی ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی موجب شد ایران که حساس‌ترین کشور در خاورمیانه و قلب زمین محسوب می‌شد، از سیطره آمریکا خارج شود.
فرمانده سپاه صاحب الزمان اصفهان با بیان اینکه انقلاب اسلامی دنیا را غافلگیر کرد، گفت: ملت بزرگ ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال جنگ نبود اما بسیاری از کشورهای دنیا از صدام حمایت کردند و این ارتش مخوف به ایران هجمه آورد.
وی با اشاره به بمباران و اشغال شهرهای مختلف کشور در دوران دفاع مقدس، گفت:شهدای ما هیچکدام نظامی حرفه‌ای نبوده بلکه از اقشار مختلف همچون دانش آموز، معلمان، کشاورزان و ... بودند که به فرمان امام خمینی لبیک گفته و برای دفاع از انقلاب و اسلام به میدان آمدند.
سردار سلیمانی با بیان اینکه عملیات دفاع مقدس (آزادی خرمشهر) بزرگترین شاهکار نظامی دوران دفاع مقدس بود، خاطرنشان کرد: شهدای استان چهارمحال و بختیاری در یگان‌هایی که حضور داشتند افتخارات بزرگی را رغم زدند.
وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس نگاه دنیا نسبت به انقلاب اسلامی تغییر کرد، عنوان کرد: اراده ملت ما نشان داد که حامی اسلام و انقلاب هستند.
وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران دارای اقتدار امنیتی است، عنوان کرد: ما باید راه شهدا را ادامه دهیم و شرایط را بشناسیم و بدانیم که راه ولایت فقیه تنها راه رسیدن به کمال و سعادتمندی است.

سردار سلیمانی تاکید کرد: جنگ تحمیلی با عزم و اراده مردم برای انقلاب اسلامی از یک چالش و تهدید بزرگ به یک فرصت تبدیل شد و مدیریت الهی ولایت فقیه ما را در تمامی نبردها به پیروزی در برابر استکبارهای جهانی رسانده است.
انتهای پیام

captcha