عدم مدیریت فضای مجازی امنیت مردم را به خطر می‌اندازد
کد خبر: 3808423
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۲

عدم مدیریت فضای مجازی امنیت مردم را به خطر می‌اندازد

گروه سیاست و اقتصاد - نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه عدم مدیریت فضای مجازی، امنیت مردم را به خطر می‌اندازد تصریح کرد: مسئولین باید در مقابل جنگ روانی در فضای مجازی آرایش نظامی داشته باشند اگر چه عدم مقابله با این جنگ موجب سلب آسایش مردم و شهادت روحانی مجاهد ۴۶ ساله شد.

عدم مدیریت فضای مجازی امنیت مردم را به خطر می‌اندازد

به گزارش ایکنا از همدان، حجت الاسلام حبیب‌الله شعبانی جمعه ۱۳ اردیبهشت در خطبه نماز جمعه خاطرنشان کرد: امروزه علت ترویج خشونت، سست شدن بنیان خانواده، هجوم به هنجارهای دینی و دعوت به آشوب فقط فضای مجازی است.

وی ادامه داد: ما مخالف فضای مجازی و آزادی نیستیم، اما مخالف عدم مدیریت فضای مجازی و بی بند و باری در آن هستیم که اسم این ناهنجاری را نمی‌توان آزادی گذاشت بلکه آن را می‌توان اسارت نامید. 

امام جمعه همدان با بیان اینکه عدم مدیریت فضای مجازی، امنیت مردم را به خطر می‌اندازد تصریح کرد: مسئولین باید در مقابل جنگ روانی در فضای مجازی آرایش نظامی داشته باشند اگر چه عدم مقابله با این جنگ موجب سلب آسایش مردم و شهادت روحانی مجاهد ۴۶ ساله شد.

وی با اشاره به عدم ثبات قیمت‌ها و آزرده خاطرشدن مردم از این وضع نابسامان خاطرنشان کرد: یکی از مواردی که فضای روانی متشنجی را به وجود آورده است، عدم ثبات قیمت‌ها و افزایش بی رویه آن است که از مسئولین عاجزانه درخواست دارم که با عدم مدیریت و کنترل قیمت‌ها، آسایش روانی مردم را بر هم نزنند.

شعبانی در همین باره مطرح کرد: اینکه گاهی چند دلال در فضای مجازی با انتشار قیمت‌های غیرواقعی التهاب ایجاد می‌کنند نشان دهنده عدم مدیریت اقتصادی است که چند دلال به راحتی می‌توانند فضای روانی ملتهبی را به وجود آورند.

وی با اشاره به جایگاه و منزلت معلمان در جامعه اسلامی اضافه کرد: معلمان تربیت کنندگان فرزندان انقلاب هستند که فرهنگ و تمدن این کشور و هویت‌سازی آیندگان در دست این قشر است.

امام جمعه همدان افزود: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، معلم پایه‌ریز تمدن این کشور است که در اندیشه و تفکر این جامعه و فرزندان موثر بوده و اگر آنها هویت دینی داشته باشند فرزندانی با هویت اسلامی تربیت می‌کنند.

شعبانی با تاکید بر اینکه مشکل معیشت معلمان باید حل شود گفت: در زمینه معیشت فرهنگیان مشکلات اساسی داریم چرا که اگر یک معلم دغدغه ذهنی داشته باشد نمی‌تواند تفکرات خود را به دانش آموزان به خوبی انتقال دهد و ما از هئیت دولت در راستای حل مشکل معیشت فرهنگیان تقاضا داریم کمی کوشاتر باشند.

وی با بیان اینکه قلب تپنده جامعه معلمان هستند اظهار کرد: برخی از مقاطع سند ۲۰۳۰ مخالف صریح مفاهیم دینی و قرآن است که متاسفانه برخی از افراد می‌خواهند با اجرای سند، سرباز برای غرب تربیت کنند که اگر دانش آموزان با این اندیشه تربیت شوند تفکر آنها غربی خواهد شد و سرانجام زندگی غربی سراسر جامعه را فرا می‌گیرد.

نماینده ولی فقیه در همدان بیان کرد: ملت ایران دارای اصالت و فرهنگ دیرینه‌ای هستند که فرهیختگان بسیاری در این تمدن رشد کرده‌اند و سند تحویل بنیادین منطبق با فرهنگ دینی و بومی جایگزین سند ۲۰ ۳۰ خواهد شد.

شعبانی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از حضور پرشور مردم مومن و ولایتمدار همدان در مراسم تشییع روحانی ۴۶ ساله عنوان کرد: حضور پرشور مردم همدان نشان‌دهنده پیوند روحانیت با مردم است و ضمن قدردانی از گروه نیروی نظامی و امنیتی از آنها می‌خواهم که در مسئله شناسایی و برخورد با اراذل و اوباش قدم بردارند.

انتهای پیام

captcha