راه‌اندازی دانشگاه فرهنگیان شاهرود در سال تحصیلی جدید
کد خبر: 3808570
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹

راه‌اندازی دانشگاه فرهنگیان شاهرود در سال تحصیلی جدید

گروه اجتماعی ــ نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دانشگاه‌های فرهنگیان و شهید رجایی باید با قدرت فعالیت خود را ادامه دهند، گفت: شعبه شاهرود دانشگاه فرهنگیان در سال تحصیلی جدید راه‌اندازی شود.

راه‌اندازی دانشگاه فرهنگیان شاهرود در سال تحصیلی جدید

به گزارش ایکنا از سمنان، سیدحسن حسینی شاهرودی، نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی  ظهر امروز، 14 اردیبهشت در مراسم گرامیداشت هفته معلم در تالار شقایق‌های دانشگاه صنعتی شاهرود با بیان اینکه حضور فرهنگیان در عرصه‌های مختلف طی این چهار دهه بی‌بدیل بوده است، اظهار کرد: با توجه به نقش و جایگاه ارتقای دانش‌های روز در کشور باید دانشگاه‌های فرهنگیان و شهید رجایی با محتوا افزایی تقویت‌شده و با قدرت و قوت به فعالیت خود ادامه دهند.

وی ادامه داد:  دانش‌آموزان و فرهنگیان نقش اساسی در حوزه فرهنگ و تثبیت فرهنگ غنی این مرز و بوم دارند که در این راستا معلمان و فرهنگیان از جایگاه بسیار با اهمیت و مهمی برخوردار هستند زیرا که زیرساخت و پایه‌ساز سرمایه‌های انسانی کشور را تشکیل می‌دهند.

شاهرودی از راه‌اندازی شعبه دانشگاه فرهنگیان در شاهرود برای ترم‌ جدید سال تحصیلی خبر داد و افزود: با همراهی و همکاری مسئولان استان و کشور، سهمیه تربیت معلم شهرستان‌های شاهرود و میامی به سه برابر افزایش داده شد.

حسینی شاهرودی با بیان اینکه در گام دوم انقلاب نیز نقش اساسی را معلمان بر عهده دارند، افزود: امروز مأموریت فرهنگیان، ساختمان‌های فرسوده آموزشی، سخت‌افزاری، حقوق و مزایا نیست و این مهم‌ها باید خیلی سال پیش مرتفع می‌شد، چگونگی تعلیم و تربیت در جامعه و افزایش بهره‌وری در این حوزه مأموریت قشر فرهنگی کشور است.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷، مرهون نقش‌آفرینی دانش‌آموزان و فرهنگیان است، متذکر شد: جامعه فرهنگی باید به جایگاهی برسد که معلمان عزتمند زندگی کنند زیرا زیرساخت یک کشور را آموزش و پرورش تشکیل می‌دهد.

انتهای پیام

captcha