ششمین جلسه شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه کتاب تهران برگزار شد
کد خبر: 3808619
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸
دهقانکار خبر داد:

ششمین جلسه شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه کتاب تهران برگزار شد

گروه ادب ــ سخنگوی سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ششمین جلسه شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه و آغاز برنامه‌ریزی برای نمایشگاه کتاب سی‌وسوم خبر داد.

ششمین جلسه شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه کتاب تهران برگزار شدبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی نمایشگاه کتاب تهران، ایوب دهقانکار سخنگوی نمایشگاه با اشاره به برگزاری ششمین جلسه شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه کتاب تهران گفت: این جلسه امروز ۱۴ اردیبهشت‌ماه، با حضور اعضا در سالن جلسات مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه قائم مقام نمایشگاه کتاب و معاون اجرایی نمایشگاه گزارشی از فعالیت‌های و اقدامات ارائه کرد. پس از آن نیز اعضا به بحث و تبادل نظر درباره نقاط ضعف و قوت نمایشگاه کتاب تهران پرداختند.

سخنگوی سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ادامه داد: در این جلسه اعضا شورا به اتفاق آرا تأکید کردند برنامه‌ریزی برای برگزاری نمایشگاه کتاب ۳۳ با توجه به تقارن آن با ایام ماه مبارک رمضان، پس از پایان نمایشگاه کتاب ۳۲ آغاز شود تا بررسی‌ها و اقدامات مقتضی انجام شود.

دهقانکار در پایان از تشکیل کارگروه آسیب‌شناسی نمایشگاه کتاب خبر داد و گفت: محسن جوادی رئیس نمایشگاه در این جلسه اعلام کرد که به زودی کارگروه آسیب‌شناسی نمایشگاه کتاب تهران ایجاد خواهد شد. همچنین معاون فرهنگی وزیر ارشاد ابراز امیدواری کرد با شروع فعالیت‌های اجرایی نمایشگاه کتاب ۳۳ با فاصله کمی پس از پایان نمایشگاه کتاب ۳۲، برای رفع نواقص موجود اقدام شود و شاهد برگزاری نمایشگاهی با کیفیت در سال آینده باشیم.

انتهای پیام

captcha