«شهر خدا، شهر همدلی» در فرهنگ‌سرای ملل
کد خبر: 3809036
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۰

«شهر خدا، شهر همدلی» در فرهنگ‌سرای ملل

کانون خبرنگاران نبأ ــ مدیریت فرهنگی ــ هنری منطقه یک همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان ویژه‌برنامه‌های «شهر خدا، شهر همدلی» را از 16 اردیبهشت تا 14 خردادماه در مراکز فرهنگی ــ هنری این منطقه برگزار می‌کند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان ویژه‌برنامه‌های «شهر خدا، شهر همدلی» از 16 اردیبهشت تا 14 خردادماه در مراکز فرهنگی ــ هنری منطقه یک برگزار می‌شود.
برپایی سفره سحری  پارکبانان، زحمت‌کشان فضای سبز(رهروان سحر)، اردوی بازدید از هیومن پارک(راز انسان)، سحرخیزان کوچک(مراسم تجلیل از روزه‌اولی‌ها)، مسابقه مکبران و مؤذنان نوجوان(بچه‌های محراب) و مراسم سوگواری سالروز وفات حضرت خدیجه(س) از برنامه‌های  تدارک دیده شده است.
مراسم تجلیل از سفیران اهدای عضو(جشنواره فرهنگی نفس)، پویش عکس و فیلم با موضوع حضور کودکان و نوجوانان در افطاری ساده(تصویر بندگی)، محفل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته کشور(محفل انس با قرآن)، جزءخوانی قرآن کریم در امامزاده علی‌اکبر(ع)، چیذر، پویش و مسابقه کتاب‌خوانی، برپایی سفره افطار ساده و قرائت قرآن(ضیافت‌الحسین) از برنامه‌هایی است که همزمان با ایام مبارک ماه رمضان  در فرهنگ‌سرای ملل، فرهنگ‌سرای امام(ره)، خانه موزه شهید آداک، کتابخانه امیر کبیر و کتابخانه دارآباد برگزار خواهد شد.
یادآور می‌شود، مدیریت فرهنگی هنری منطقه یک در فرهنگ‌سرای ملل به نشانی خیابان  قیطریه، بوستان قیطریه واقع است.
مریم علیزاده
انتهای پیام
captcha