قرآنیان مشهد به استقبال ماه بندگی رفتند
کد خبر: 3809097
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۲

قرآنیان مشهد به استقبال ماه بندگی رفتند

کانون خبرنگاران نبأ ــ جلسه قرآن اهل بیت(ع) مشهد به مناسبت استقبال از ماه مبارک رمضان با حضور اساتید، قاریان و حافظان ممتاز کشور، یکشنبه، 16 اردیبهشت ماه در بیت ابراهیم الهی، فعال قرآنی برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ این مراسم نورانی که با حضور 10 استاد و جلسه‌دار قرآنی شهر مشهد مقدس برگزار شد، امید رمضانی، قاری و مدرس تخصصی قرآن به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان، به تلاوت آیات 183 الی 186 از سوره مبارکه بقره پرداخت و در ادامه این مراسم، کاظم اصغرزاده، قاری آستان مقدس رضوی در جایگاه تلاوت حاضر شد و آیات پایانی از سوره مبارکه انبیاء و سوره مبارکه قدر را تلاوت کرد که هر دو تلاوت مورد استقبال حاضران در مجلس قرار گرفت.
در پایان این مراسم پرفیض و فضیلت قرآنی وحید پورحسینی، شاعر و ذاکر اهل بیت(ع) ذکر توسلی خدمت حضرت اباعبدا.. الحسین(ع) کرد و در ادامه اشعاری قرآنی را با موضوع استقبال از ماه مبارک رمضان خواند.
گفتنی است، جلسه قرآن اهل بیت(ع) در ایام ماه مبارک رمضان، از دوشنبه، 17 اردیبهشت ماه به‌مدت سی شب در مسجد جوادالائمه(ع) واقع در مشهد، ساجدی7،  مقابل فتح 12 از ساعت 21 الی 22:30 بعد از نماز ظهر و عصر برقرار و مراسم جزءخوانی قرآن با حضور مرتلین در این مکان برگزار می‌شود.
ابراهیم الهی 
انتهای پیام
captcha