مراسم اختتامیه دوره پیش‌دبستانی فرهنگسرای قرآن برگزار شد
کد خبر: 3809158
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۹

مراسم اختتامیه دوره پیش‌دبستانی فرهنگسرای قرآن برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مراسم اختتامیه دوره پیش‌دبستانی فرهنگسرای قرآن صبح امروز دوشنبه، 16 اردیبهشت‌ماه در این مرکز قرآنی برگزار شد.

به گزارش ایکنا؛ مراسم اختتامیه دوره‌های مرکز پیش‌دبستانی فرهنگسرای قرآن در سال تحصیلی جاری صبح امروز، 16 اردیبهشت‌ماه برگزار شد.

آماده‌سازی کامل فراگیران، مطابق با استانداردهای آموزشی و تربیتی قرآنی همراه با شعر و قصه، آموزش مفاهیم ریاضی و اعداد و خواندن و نوشتن با استفاده از کتب مورد تأیید اداره آموزش و پرورش و آموزش فوق‌برنامه شامل نقاشی، کاردستی، کلاژ، جدول سودوکو و ساعت، از جمله برنامه‌هایی است که در این دوره انجام شد.
این دوره در دو نوبت صبح و عصر و طی سال تحصیلی 97 ـ 98 ویژه فراگیران اجرا شد که آموزش همراه با بازی، تفریح و نقاشی، بروز استعدادهای درونی و در نهایت کسب مهارت‌های تربیتی و اخلاقی را به دنبال خواهد داشت.

خداوند در قرآن کریم قصه‌های زیبا و شیرینی آورده است که در برخی از این قصه‌ها، حیوانات نقش مهمی دارند که با استفاده از این داستان‌ها همراه با نقاشی، ذهنیت فرزندان در جریان داستان‌های الهی قرآن قرار گرفت.
محمدمهدی خواجه محمودآباد، مدیر مهد و پیش‌دبستانی فرهنگسرای قرآن در این رابطه با بیان اینکه لطافت و ظرافت دختران با نقاشی و خودباوری و استقلال پسران با خط شکوفا می‌شود، افزود: یکی از ضروری‌ترین برنامه‌ها برای رشد فکر و هوش و خلاقیت فراگیران، بهره‌گیری از کتاب است و مهد و پیش‌دبستانی فرهنگسرای قرآن با بهره‌گیری از کتب مختلف و مفید خالق لحظات شاد کودکانه برای قرآن‌آموزان است.
مدیر مهد و پیش‌دبستانی فرهنگسرای قرآن با اشاره به اینکه فرزندان شهدای مدافع حرم به صورت رایگان در این مرکز ثبت‌نام شده و می‌شوند، تصریح کرد: قرآن‌آموزان در این دوره دوازده سوره از سوره‌های پایانی قرآن کریم به همراه آیت‌الکرسی، دعای فرج و... را آموختند.

انتهای پیام

captcha