دومین محموله مواد غذایی اوقاف کردستان به مناطق سیل‌زده ارسال شد
کد خبر: 3809303
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲

دومین محموله مواد غذایی اوقاف کردستان به مناطق سیل‌زده ارسال شد

گروه اجتماعی ــ مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان گفت: تاکنون دو محموله شامل مواد غذایی برای آسیب‌دیدگان سیل اخیر به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال از محل موقوفات استان به مناطق سیل‌زده ‌ایلام ارسال شده است.

حجت‌الاسلام مصطفی نوروزی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: نخستین محموله اوقاف کردستان شامل یک تن برنج درجه یک به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال بود که چهارم اردیبهشت به مناطق سیل‌زده استان ایلام ارسال شد.
وی با بیان اینکه این محموله از محل موقوفه مرحوم حاج میرمحمود حسینی شهرستان قروه تأمین شد، افزود: محموله دوم ارسالی از اوقاف نیز شامل روغن نباتی و رب گوجه فرنگی به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال است که امروز ارسال شد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان بیان کرد: این محموله نیز از محل موقوفه مرحوم ابوالقاسم خان صادق وزیری شهرستان سنندج تامین و به مناطق سیل‌زده ارسال شد.
وی اظهار کرد: اوقاف و امور خیریه کردستان به عنوان معین استان ایلام انتخاب شده و تلاش می‌کند کمک‌های بیشتری از محل موقوفات استان جمع‌آوری و هر چه سریع‌تر به مناطق سیل‌زده این استان ارسال کند.
نوروزی تأکید کرد: اوقاف کردستان همواره در بحران‌های طبیعی با بهره‌گیری از ظرفیت موقوفات مرتبط یار و یاور هموطنان بوده و این کمک‌ها ارزش سنت حسنه وقف را بیش از پیش در کمک به نیازمندان نشان می‌دهد.
انتهای پیام

captcha