گام دوم؛ نقشه راه انقلاب برای رسیدن به مدینه فاضله مهدوی
کد خبر: 3809332
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸

گام دوم؛ نقشه راه انقلاب برای رسیدن به مدینه فاضله مهدوی

گروه اجتماعی ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه معنای بیانیه گام دوم فتح قلل بزرگ پیشرو با اتکا به خودباوری است، گفت: بیانیه گام دوم نقشه راه این انقلاب در رسیدن به مدینه فاضله مهدوی است.

گام دوم؛ نقشه راه انقلاب برای رسیدن به مدینه فاضله مهدویبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام علی کارگر، معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد، صبح امروز، 16 اردیبهشت ماه در نخستین جلسه شورای هیات مذهبی استان ضمن تقدیر از اسکان مسافران نوروزی توسط هیات مذهبی و همچنین حضور فعال در بحث جمع‌آوری و خدمت سیل زدگان اظهار کرد: هیئات باید در ماه مبارک رمضان هم از ظرفیت حضور مردم در مساجد و هیات استفاده و کمک به مناطق سیل‌زده را فراموش نکنند.
حجت‌الاسلام سید‌محمدشریف حسینی‌کوهستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد نیز ضمن تقدیر از فعالیت‌های شورای هیئات مذهبی در شهرستان‌ها و استان در سالی که گذشت با اشاره به سختی کار درمجموعه‌ای با سلائق مختلف اظهار کرد: فعالیت در هیات مذهبی که متشکل از اقشار و سلائق مختلف مردمی است کاری سخت و دشوار است.
وی با تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت: لازمه کار اثرگذار برای دیگران درابتدا خودسازی است که ایام ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای تقویت معنویت در خود است.
حسینی کوهستانی با بیان اینکه هر کس یرای خداشناسی و رسیدن به قرب پرودگار راهی را انتخاب می‌کند تصریح کرد: اما نقطه مشترک در همه این راه‌ها دعا است.
وی با اشاره به گذشت چهل سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی گفت: اگر هیات به دنبال تبیین قیام امام حسین (ع) هستند باید از مسیر انقلاب اسلامی وارد شوند.
حسینی کوهستانی به صدور بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: در این بیانیه که ریشه قرآنی و روایی دارد مسائل کشور واقع بینانه، بدون اغراق همراه با ارائه نقاط ضعف و قوت بیان شده است.
مدیر کل تبلیغات اسلامی یزد با بیان اینکه معنای بیانیه گام دوم فتخ قلل بزرگ پیشرو با اتکا به خودباوری است بیان کرد: بیانیه گام دوم نقشه راه این انقلاب در رسیدن به مدینه فاضله مهدوی است.
حسینی‌کوهستانی با بیان اینکه نام هیات خود زنده کننده روحیه جهادی و انقلابی است گفت: امام حسین (ع) در بدترین شرایط آزادگی خود را اعلام کرد و برای حفظ آن بالاترین هزینه را پرداخت.
یادآور می‌شود، در این جلسه هر یک از روسای شورای هیات مذهبی شهرستان‌ها گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در سال 97 ارائه دادند.
انتهای پیام

captcha