ازدواج دانشجویی شرایط آسان‌تری را برای زوجین فراهم می‌کند
کد خبر: 3809342
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹

ازدواج دانشجویی شرایط آسان‌تری را برای زوجین فراهم می‌کند

گروه اجتماعی ــ مسئول نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور استان اردبیل گفت: ازدواج دانشجویی این فرصت را برای جوانان فراهم می‌کند تا ضمن انتخابی بهتر با شرایط آسان‌تری زندگی مشترک خود را آغاز کنند.

ازدواج دانشجویی شرایط آسان‌تری را برای زوجین فراهم می‌کندحجت‌الاسلام حمید علی‌نسب، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان اردبیل در گفتگو با ایکنا از اردبیل به تبیین اهمیت ازدواج در بین جوانان پرداخت و گفت: ازدواج دانشجویی این فرصت را برای جوانان فراهم می کند تا ضمن انتخابی بهتر با شرایط آسانتری زندگی مشترک خود را آغاز کنند.
وی در ادامه به تبیین مسائل و ویژگی‌های یک زندگی سالم و موفق پرداخت و گفت: ازدواج اعتماد به نفس را در افراد تقویت می کند و باعث افزایش روحیه شادابی و نشاط در فرد می‌گرددیک انسان متاهل، مسولیت پذیری برایش بیشتر معنا پیدا می کند و وارد مرحله جدیدی در زندگی می شود که می تواند طعم استقلال مالی را بچشد و به ثبات  برسد. 
وی با بیان اینکه در کنار تمام این ویژگی‌های مثبت تلاش برای سازندگی در فرد افزایش می‌یابد، اظهار کرد: از طرفی خاصیت ازدواج دانشجویی، هم‌سن بودن دختر و پسر است، بنابراین می‌توان اهداف مشترک، نگاه مشترک و مسیر آتی مشترکی را در آنها جست‌وجو کرد.

انتهای پیام

captcha