پخش آئین جزءخوانی قرآن مصلای اردبیل از شبکه استانی سبلان
کد خبر: 3809518
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵

پخش آئین جزءخوانی قرآن مصلای اردبیل از شبکه استانی سبلان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت: آئین معنوی جزءخوانی قرآن کریم در مصلی این استان هر روز ساعت ۱۸ از شبکه استانی سبلان به‌صورت زنده و مستقیم پخش خواهد شد.

پخش آئین جزءخوانی قرآن کریم مصلی اردبیل از شبکه استانی سبلانبه گزارش ایکنا از اردبیل، علی ملااحمدی، مدیر کل صدا و سیمای مرکز اردبیل روز گذشته، 16 اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ویژه‌برنامه «دعوت» از ساعت ۱۹:۴۰ در ایام ماه مبارک رمضان با حضور میهمانان و چهره‌های شاخص فرهنگی و اجتماعی استان و دیگر بخش‌های متنوع از شبکه استانی سبلان پخش خواهد شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل تصریح کرد: برنامه «اوباشدانلیق» (سحری) ویژه زمان سحری شامل آیتم‌های مناجات‌خوانی، بحث کارشناسی و بیان احکام ویژه ماه مبارک رمضان، دعای سحر و ... است که به مدت ۳۵ دقیقه قبل از اذان صبح از شبکه استانی برای هم استانی‌های روزه‌دار پخش می‌شود.

وی افزود: آئین معنوی جزءخوانی قرآن کریم در مصلی اردبیل هر روز ساعت ۱۸ از شبکه استانی سبلان به‌صورت زنده و مستقیم پخش خواهد شد.

ملااحمدی تأکید کرد: در حوزه خبری نیز علاوه بر خبر‌های روزانه و گزارش‌های خبری تلاش خواهد شد تا در موضوع‌های مساجد نمونه استان، قاریان و حافظان برجسته و برنامه‌های سفره‌های ساده افطاری و فرهنگ و سبک زندگی ایرانی اسلامی در ماه مبارک رمضان نیز ویژه‌برنامه‌های تولید و پخش شود.

وی ادامه داد: برنامه‌های رادیویی از جمله «آیلار سولطانی» اصلی‌ترین ویژه‌برنامه تولیدی ماه مبارک رمضان است که قبل از افطار ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه از رادیو استانی سبلان پخش خواهد شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل بیان کرد: این ویژه‌برنامه بخش‌های مختلفی از جمله گزارش زنده از مناطق مختلف و ارتباط با شهرستان‌ها، ارائه موضوع‌های اخلاقی و دینی مربوط به ماه مبارک رمضان، بهداشت و تغذیه با موضوع ماه مبارک رمضان و اعلام اوقات شرعی شهرستان‌ها خواهد بود.

ملااحمدی اظهار کرد: «آیدین سحر» نیز ویژه‌برنامه برای زمان سحری است که با رویکرد ایجاد فضای معنوی برای سحرگاه روزه‌داران یک ساعت پیش از اذان صبح از رادیو پخش خواهد شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل اعلام کرد: سخنرانی آیت‌الله سید‌حسن عاملی، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در مسجد میرزا علی اکبر نیز هر روز از ساعت ۱۷ به مدت ۳۰ دقیقه از طریق رادیو اردبیل پخش خواهد شد.

ملااحمدی یادآور شد: ویژه‌برنامه‌های قرآنی از جمله جزءخوانی از ساعت ۱۷:۵۵ و پخش دعای عهد از ساعت ۱۷:۳۰ به‌صورت روزانه از دیگر برنامه‌های رادیویی شبکه سبلان خواهد بود.

انتهای پیام

captcha