ترویج معنویت جامعه را به‌سوی تعالی سوق می‌دهد
کد خبر: 3809521
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵

ترویج معنویت جامعه را به‌سوی تعالی سوق می‌دهد

گروه سیاسی ــ استاندار هرمزگان گفت: معنویت و عادت‌ها و رفتار‌های بسیار نیکو و پسندیده‌ای که در ایام ماه مبارک رمضان ترویج می‌یابد، جامعه را به‌سوی تعالی معنوی سوق می‌دهد.

ترویج معنویت؛ جامعه را به‌سوی تعالی سوق می‌دهد

به گزارش ایکنا از هرمزگان، فریدون همتی، استاندار هرمزگان، سه‌شنبه ۱۷ اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران با تبریک حلول ماه مبارک به‌تمامی هم‌وطنان، به‌ویژه مردم شریف و مؤمن استان هرمزگان اظهار کرد: ایام ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای خودسازی، دوری از گناهان و ترویج معنویت در جامعه است.
وی افزود: در روز‌های این ماه مبارک، فضایی معنوی تمامی شهر‌ها و روستا‌ها را فرامی‌گیرد و مردم یکپارچه در کنار یکدیگر به عبادت خداوند متعال می‌پردازند.
استاندار هرمزگان تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان رفتار‌های خوبی در جامعه نمود می‌یابد که ازجمله آن می‌توان به روزه‌داری، رعایت بسیاری از مسائل شرعی، ترویج اقامه نماز و همچنین کمک به همنوع به‌ویژه یاری‌رساندن به ایتام و فقرا اشاره کرد.
همتی بیان کرد: ماه مبارک رمضان، ماه بهار قرآن است و مردم مسلمان در هر روز از این ماه، قرآن کریم را قرائت و مطالعه می‌کنند.
استاندار هرمزگان اظهار کرد: عادات و رفتار‌های بسیار نیکو و پسندیده‌ای که در ایام ماه مبارک رمضان ترویج می‌یابد، جامعه را به‌سوی تعالی معنوی سوق می‌دهد و باید تلاش کنیم چنین رفتار‌هایی در طول دیگر ایام سال نیز نمود خوبی داشته باشد.
این مقام مسئول در پایان گفت: امیدوارم طاعات و عبادات تمامی مسلمانان به‌ویژه مردم مسلمان ایران اسلامی و از جمله مردم مسلمان و مؤمن استان هرمزگان در این ماه مورد قبول درگاه احدیت قرار گیرد.
انتهای پیام

captcha