بهره‌گیری از ظرفیت‌های استان برای برگزاری جشنواره ملی قرآن
کد خبر: 3809762
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۲
استاندار اصفهان تأکید کرد؛

بهره‌گیری از ظرفیت‌های استان برای برگزاری جشنواره ملی قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ استاندار اصفهان گفت: باید در برگزاری جشنواره قرآنی پیش رو که قرار است در مهرماه امسال در اصفهان برگزار شود، از همه نیروها و ظرفیت‌های استان برای برگزاری هرچه بهتر این جشنواره استفاده کرد.

بهره‌گیری از ظرفیت‌های استان برای برگزاری جشنواره ملی قرآنی

به گزارش ایکنا از اصفهان به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره ملی قرانی در اصفهان و برنامه‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در ماه مبارک رمضان؛ ضمن تبریک حلول این ماه مبارک، اظهار کرد: علیرغم تلاش‌های صورت گرفته ولی هنوز قرآن در جامعه مظلوم واقع شده است و امیدواریم که خداوند توفیق خدمت به قرآن را به همه ما عطا فرماید.
استاندار اصفهان با بیان اینکه برگزاری جشنواره‌های قرآنی قطعاً برکاتی برای استان خواهد داشت، افزود: مسئولیت بسیار بزرگی در قبال قرآن بر عهده داریم و باید از این فرصت‌ها برای اشاعه و ترویج قران و عمل به آن استفاده کنیم.
 رضایی افزود: محتوای قرآن برای جوانان امروز بسیار جالب است و باید زمینه‌های بیشتر بهره برداری از این کتاب مقدس در استان فراهم شود.
رضایی اضافه کرد: باید در جشنواره قرآنی پیش رو از همه نیروها و ظرفیت‌های استان استفاده شود و با درگیر کردن همه دستگاه‌ها از امکانات این مجموعه‌ها استفاده شود.
وی بر مشارکت خیریه‌ها در برگزاری این جشنواره تاکید کرد و افزود: برگزاری جشنواره قرآنی توفیقی ارزشمند است و باید از تمامی ظرفیت‌ها برای برگزاری هرچه بهتر این جشنواره استفاده شود.
استاندار اصفهان از آمادگی مدیریت استان برای برگزاری این جشنواره خبر داد و اظهار کرد: باید به دور از مسائل سیاسی و جهت گیری‌های سیاسی و تنها برای قرآن این جشنواره برگزار شود و مسئولان مربوطه تلاش کنند با تدبیر و درایت از امکانات و پتانسیل‌ها حداکثر بهره را ببرند.
همچنین، جشنواره ملی قرآنی در مهرماه سال جاری در استان اصفهان برگزار می‌شود. 

انتهای پیام 

captcha