امروز جمهوری اسلامی امن‌ترین کشور در منطقه بحران‌زده خاورمیانه است
کد خبر: 3809876
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵

امروز جمهوری اسلامی امن‌ترین کشور در منطقه بحران‌زده خاورمیانه است

گروه سیاست و اقتصاد ــ سخنگوی سپاه پاسداران ایجاد جنگ روانی علیه ملت ایران را توطئه جدید دشمنان دانست و گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران امن‌ترین کشور در منطقه بحران‌زده خاورمیانه است و دشمنان در مقابله با نظام جمهوری اسلامی کاری از پیش نمی‌برند.

به گزارش ایکنا از گیلان، سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر روز گذشته، 17 اردیبهشت‌ماه در مراسم سومین سالگرد شهید مدافع حرم «جواد دوربین» که در بندرانزلی برگزار شد، با بیان اینکه شهدای مدافع حرم تربیت‌یافته فرهنگ انقلاب اسلامی هستند، گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، سبب زمین‌گیر شدن دشمنان اسلام و انقلاب شده و امروز به برکت خون شهدای مدافع حرم سر دشمنان اسلام و انقلاب به سنگ خورده است.

وی با بیان اینکه کشورهای استکباری و در راس آنها آمریکای جهانخوار، برای حفظ امنیت رژیم صهیونیستی گروهک تروریستی داعش را تأسیس کردند،‌ افزود: امروز به برکت مجاهدت‌های پاسداران سپاه اسلام، نقشه دشمنان نقش بر آب شده است.

سخنگوی سپاه اظهار کرد: ما نسبت به اعمالمان باید پاسخگوی شهدا باشیم و با سربلندی به شهدا اعلام می‌کنیم که راه آنان را ادامه می‌دهیم و دشمنان انقلاب را به خاک ذلت می‌کشیم.

سردار شریف با بیان اینکه اینکه امروز آمریکا همانند یک طبل تو خالی است و به همراه هم‌پیمانانش در منطقه هیچ توانایی برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت ایران ندارد، خاطرنشان کرد: سلب امید از ملت ایران هدف دشمنان انقلاب است و باید بدانند که امروز ملت ما بیشتر از گذشته برای مقابله با دشمن آمادگی دارد.

وی ایجاد جنگ روانی علیه ملت ایران را توطئه جدید دشمنان دانست و یادآور شد: امروز جمهوری اسلامی ایران امن‌ترین کشور در منطقه بحران‌زده خاورمیانه است و دشمنان در مقابله با نظام جمهوری اسلامی کاری از پیش نمی‌برند.

سخنگوی سپاه بیان کرد: امروز سپاه پاسداران از تجهیزات نظامی قدرتمندی برخوردار است که می‌تواند پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان بدهد.

وی با اشاره به جنگ اقتصادی ایجاد شده توسط دشمنان علیه ملت ایران، اظهار کرد: امروز اگر مدیران کشور با روحیه جهادی و با بهره‌مندی از ظرفیت مردم عمل کنند، قطعا دشمن را در حوزه جنگ اقتصادی شکست می‌دهیم.

شریف ادامه داد: ملت ایران متخصص تبدیل کردن تهدید‌ها به فرصت‌ها است و تمام جهان دیدند که آمریکایی‌هایی که مدعی بودند ورزیده‌ترین نوآوران دریایی جهان را دارا هستند، با چه شرایطی در مقابل فرزندان ایران اسلامی زانو زدند.

سخنگوی سپاه با اشاره به شکست‌های سنگین ارتش آمریکا و هم‌پیمانانش در جنگ‌های منطقه، بیان کرد: امروز رویای «از نیل تا فرات» کشورهای استکباری - صهیونیستی، به دیوارکشی در یک کشور اشغال شده تنزل پیدا کرده است.

انتهای پیام

captcha