مقاومت؛ تنها راه مقابله با قلدری استکبار
کد خبر: 3810047
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴

مقاومت؛ تنها راه مقابله با قلدری استکبار

گروه سیاست و اقتصاد ـ استاندار همدان با بیان اینکه امروز دشمن فشار به سفره‌های مردم را دست‌مایه قرار داده تا دو دستگی و اختلاف ایجاد کند، گفت: بسیاری از مشکلات ایجاد شده به علت وجود روحیه مقاومت و صلابت مردم است، در مقابل قلدری استکبار راهی جز مقاومت نیست.

مقاومت؛ تنها راه مقابله با قلدری استکباربه گزارش ایکنا از همدان، سید سعید شاهرخی استاندار همدان، امروز 18 اردیبهشت‌ماه در ستاد استانی هماهنگی و برنامه ریزی گرامیداشت سوم خرداد، بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان، با بیان اینکه ملت ایران تحت هیچ شرایطی اجازه قلدری، زورگویی و فشار نظامی را به کسی نمی دهد، مطرح کرد: امروز دشمن فشار به سفره‌های مردم را دست‌مایه قرار داده تا دو دستگی و اختلاف ایجاد کند؛ بسیاری از مشکلات ایجاد شده به علت وجود روحیه مقاومت و صلابت مردم است تا در داخل یکدیگر را مقصر جلوه دهیم، متأسفانه عده‌ای در این جهت حرکت می‌کنند اما افراد هوشمند نباید اجازه دهند در مسیر مورد توجه دشمن حرکت کنیم.
وی با ساخت برنامه‌ها در جهت تقویت روحیه ایثار و وحدت ملی را الزامی دانست و تصریح کرد: برگزاری مراسم سوم خرداد و ارتحال امام خمینی(ره) و تمامی یادواره های شهدا باید موجب تقویت وحدت ملی و روحیه ایثار و شهادت و همبستگی شود؛ روحیه مقاومت و ایستادگی در مقابل هجمه های جدید وجود دارد و اجازه زورگویی و قلدری به کسی نخواهیم داد.

در مقابل قلدری استکبار راهی جز مقاومت نیست
استاندار همدان با تأکید بر اینکه امروز در مقابل زورگویی و قلدری استکبار هیچ راهی به جز مقاومت، صلابت، قابلیت و اتکا به درون کشور نداریم، اظهار کرد: آنچه که داریم و به آن می بالیم، نشأت گرفته از روح بلند، فکر بلند و وسیع و جامع امام خمینی(ره) است که باعث بیداری اسلامی، احیای اسلام ناب در کشور و دنیا و مقابله با انحرافات و بدعت‌ها شده است.
شاهرخی با بیان اینکه درخت تنومند انقلاب اسلامی با ریشه‌های الهی که دارد استکبار را با چالش مواجه و عصبانی کرده است، تصریح کرد: تجلیل از جایگاه امام عزیز، تجلیل از جایگاه ولایت است و باید نهایت سعی خود را داشته باشیم در سالگرد امام راحل(ره) شاید بخشی از دین خود را نسبت به این ابرمرد تاریخ ادا کنیم.
وی آزادسازی خرمشهر را نشانه‌ای از قدرت الهی دانست و عنوان کرد: با وحدت، همدلی و یکپارچگی و تأسی به فرمان ولی فقیه می توان به توفیقات بزرگ دست یافت؛ شرایط جنگ، روحیه مردم و رزمندگان با عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر به خوبی تغییر کرد.
استاندار همدان اضافه کرد: همدلی و وفاق، روحیه ایثار و شهادت طلبی و ازخودگذشتگی و تمام خوبی‌ها در جنگ تسری داشت و در این عملیات به اوج خود رسید.
وی روحیه ولایتمداری، ایثار، مقاومت، شهادت طلبی را عامل مهم پیروزی این عملیات خواند و مطرح کرد: امروز به این روحیه نیاز جدی داریم تا در جنگ تمام عیار اقتصادی و جنگی که به دنبال ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان است، به پیروزی برسیم.
شاهرخی با اشاره به اینکه در جامعه کنونی نیازمند همبستگی، وحدت ملی، استقامت، روحیه ایثار و فداکاری هستیم، گفت: خوشبختانه این روحیه در کشور وجود داشته و باید روز به روز بیشتر تقویت شود؛ سوم خرداد فرصت مغتنمی است که اعلام کنیم چهار دهه از انقلاب می گذرد، این روحیه با عیار بالاتر و جدیت بیشتر در بین آحاد مردم وجود دارد.
انتهای پیام

captcha