دیدار رئیس جمعیت هلال احمر با سرپرست حجاج ایرانی
کد خبر: 3810223
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۷

دیدار رئیس جمعیت هلال احمر با سرپرست حجاج ایرانی

گروه جامعه _ رئیس جمعیت هلال احمر با سرپرست جدید حجاج ایرانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

دیدار رئیس جمعیت هلال احمر با سرپرست حجاج ایرانیبه گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج؛ علی‌اصغر پیوندی، رئیس جمعیت هلال احمر به همراه محمدتقی حلی‌ساز، رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت، امروز ۱۹ اردیبهشت‌ماه با حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی دیدار و گزارشی از فعالیت هیئت پزشکی حج و زیارت ارائه کرد.

پیوندی دراین دیدار انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین نواب را به نمایندگی مقام معظم رهبری در امور حج و زیارت و سرپرستی حجاج ایرانی تبریک گفت و تصریح کرد: برای ارائه خدمات پزشکی و درمانی به زائران خانه خدا در حج تمتع امسال آمادگی کامل وجود دارد.

رئیس جمعیت هلال احمر به فعالیت‌های مختلف این مجموعه در حوزه حج و زیارت اشاره کرد و درباره معاینات پزشکی زائران حج 98 توضیحاتی ارائه داد.

وی همچنین خدمات این مجموعه به زائران ایرانی در شهرهای کربلا، نجف و کاظمین و زائران اربعین حسینی را بیان کرد.

دراین دیدار، حجت‌‌الاسلام والمسلمین نواب، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی با قدردانی از خدمات هلال احمر در این حوزه، برخورداری جامعه زائران از کادر پزشکی آگاه و مورد اطمینان را برعهده مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر دانست.

وی با تاکید بر اینکه مسئولیت پزشکان در حج از اهمیت بسیاری برخوردار است، جدی گرفتن معاینات زائران و ثبت دقیق و دسترسی به اطلاعات پزشکی آنان را مهم خواند.

نماینده ولی فقیه در امور حج و  زیارت همچنین لزوم برنامه‌ریزی برای بهره‌گیری از ظرفیت کشورهای میزبان زائران ایرانی در بخش پزشکی و بیمارستانی و کاهش هزینه‌ها را یادآور شد و گفت: مرکز پزشکی حج و زیارت در مسائل مرتبط با زائر می‌تواند نقش ارزشمندی ایفا کند.

انتهای پیام

captcha