سوء مدیرت؛ مشکل اصلی اقتصاد کشور
کد خبر: 3810344
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷

سوء مدیرت؛ مشکل اصلی اقتصاد کشور

گروه سیاسی- امام‌جمعه فردیس با تاکید بر ضرورت جلوگیری از رانت‌خواری، گفت: مشکل اصلی کشور به ویژه در حوزه اقتصادی سومدیریت‌ها است.

سوء مدیرت؛ مشکل اصلی اقتصاد کشور

به گزارش ایکنا از البرز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر ایمانی، امام جمعه فردیس در خطبه‌های نماز جمعه فردیس، با اشاره به سالروز لغو امتیاز تنباکو، اظهار کرد: در طول تاریخ دشمنان از راه‌های مختلفی به کشور ضربه زدند پس لازم است به فتواهای مرجعیت دینی توجه شود.
وی در ادامه با اشاره دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با معلمان، تأکید کرد: روحیه انقلابی موضوعی است که باید به آن توجه شود، یکی از اهداف آمریکا دور کردن روحیه انقلابی از کشور است.
امام‌جمعه فردیس بابیان اینکه برخی باهدف ترویج فرهنگ غرب به دنبال اجرای سند ۲۰۳۰ در کشور هستند، گفت: سال گذشته غربی‌ها از برجام خارج شدند اما متأسفانه دولت یک سال دیرتر به فرمایشات رهبری عمل کرد و به مقابله با آمریکا پرداخت.
ایمانی با اشاره به اینکه انفعال ایران در مقابل غرب در موضوع برجام، دشمنان را فعال‌تر از گذشته کرد، افزود: آمریکا و اروپا با همکاری هم به دنبال فرصتی علیه ایران هستند، آن‌ها می‌خواهند که در ایران جنگ داخلی ایجاد شود.
امام‌جمعه فردیس با اشاره به اینکه در کشور از روحیه انقلابی فاصله گرفته‌شده است، بیان کرد: دشمنان از رفتار متقابل ایران می‌ترسند این را در اتفاقات اخیر شاهد بودیم.
ایمانی با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال احیای داعش در کشورهای عراق و سوریه هستند، تصریح کرد: آمریکایی‌ها می‌دانند که اگر کوچک‌ترین اقدامی علیه ایران کنند، ایران خاورمیانه و غرب آسیا را برای آن‌ها به جهنم تبدیل می‌کند.
این مسئول با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال ایجاد شورش عمومی هستند، افزود: دشمن با تمام قدرت وارد میدان شده است و این مهم بر لزوم نظارت بیش‌ازپیش دولت تأکید دارد تا فشارها از گلوی مردم برداشته شود.
امام‌جمعه فردیس با تاکید بر ضرورت جلوگیری از رانت‌خواری، گفت: مشکل اصلی کشور به ویژه در حوزه اقتصادی سومدیریت‌ها است.
ایمانی بابیان اینکه برخی از مسئولان با رانت وارد جایگاه مجلس و شوراها شده‌اند، گفت: ملت ایران را افرادی انقلابی و پای‌کار تشکیل می‌دهند که به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی عمل می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: از مردم می‌خواهیم که گران‌فروشی‌ها را به مسئولان اطلاع دهند تا اوضاع بهتر شود و به شعار اقتصاد مقاومتی جامه عمل پوشیده شود.
انتهای پیام

captcha