مقاومت؛ تنها راه پیروزی ملت ایران در برابر استکبار جهانی
کد خبر: 3810361
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۶

مقاومت؛ تنها راه پیروزی ملت ایران در برابر استکبار جهانی

گروه سیاست و اقتصاد- نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه مقاومت تنها راه پیروزی ملت ایران در برابر استکبار جهانی است،گفت: مذاکره و ارتباط با آمریکا و اسرائیل نمی‌تواند ما را به پیروزی و سربلندی برساند کما اینکه دشمنان در این چهار دهه نیز مواضع خود را نیز آشکار و اثبات کرده‌اند.

مقاومت؛ تنها راه پیروزی ملت ایران در برابر استکبار جهانی

به گزارش ایکنا از سمنان، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی،نماینده ولی فقیه در استان سمنان ظهر امروز 20 اردیبهشت در خطبه‌های نمازجمعه اولین جمعه ماه رمضان سال ۹۸ سمنان رمضان را ماه تقوا، بصیرت و پاکی دل‌ها دانست و افزود: با توجه به اینکه در این ماه به دستگیری از نیازمندان بسیار سفارش شده است لذا می‌بایست این همگرایی در جامعه تقویت‌شده و مردم صدقه، زکات و انفاق را در این ماه نورانی فراموش نکنند.

ایت الله شاهچراغی با بیان اینکه آن چیزی که توانست ما را در هشت سال جنگ تحمیلی به پیروزی برساند مذاکره و مدارا با دشمن نبود زیرا مقاومت تنها راه پیروزی ملت ایران در برابر استکبار جهانی است، اظهار کرد: مذاکره و ارتباط با آمریکا و اسرائیل نمی‌تواند ما را به پیروزی و سربلندی برساند کما اینکه دشمنان در این چهار دهه نیز مواضع خود را نیز آشکار و اثبات کرده‌اند.

وی ادامه داد: دشمنان همواره به دنبال منافع خود هستند و لذا راه‌حل نجات مسائل اقتصادی کشور ارتباط با دشمن نیست، زیرا  آمریکا سال گذشته از برجام خارج شد و اروپا نیز طی این‌یک سال به هیچ‌یک از تعهدات خود عمل‌نکرده که در این راستا بیانیه اخیر دولت پیرامون عدم تعهد غربی‌ها از برجام این نکته را اشکار کرد که دشمن در برجام تنها به دنبال منافع خود بود و نه حل مشکلات ایران لذا دل بستن به آمریکا و متحدانش خطا است.

آیت الله شاهچراغی متذکر شد: حمایت مردم از بیانیه دولت پیرامون عدم تعهدات اروپا در برجام ستودنی است و باید قدردان مردمی بود که همواره پشت سر نظام خود ایستادند که مسئولان در این برهه باید با به‌کارگیری توان و نیروی داخلی به فکر حل معیشت و مشکلات اقتصادی جامعه باشند و ناخواسته در زمین دشمن بازی نکنند.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه مذاکره خواست دشمن در نقض برجام است و آن‌ها می‌خواهند امتیازات بیشتری از جمهوری اسلامی ایران بگیرند، گفت: امروز باید بیش از هر زمان دیگری در قبال دشمنان و غرب احتیاط کنیم.

انتهای پیام

 

captcha