دنیای استکبار در بینش پیروان مکتب حسینی اعتباری ندارد
کد خبر: 3810390
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۳
امام جمعه موقت زابل:

دنیای استکبار در بینش پیروان مکتب حسینی اعتباری ندارد

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدقاسم هاشمی امین با بیان اینکه مردم همواره با پیروی از ولایت فقیه توانسته‌اند، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی بزنند، گفت: در بینش آزادگان جهان و پیروان واقعی مکتب حسینی، دنیای استکبار اعتباری ندارد و سیاست‌های مزدورانه دشمنان قابل تحمل نیست.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدقاسم هاشمی امین، امام جمعه موقت زابل، 20 اردیبهشت‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان گفت: امام خمینی(ره) با بهره‌گیری از تعالیم الهی که مؤمنان را از سرسپردگی در مواجهه با طواغیت منع می‌کند، در مقابل آمریکا سینه سپر کرد و همواره از شیطان بزرگ به‌عنوان دشمن انسانیت و اسلام ناب محمدی(ص) یاد می‌کرد.
وی با اشاره به اینکه برای قدرت‌های استکباری جز اعمال سیاست‌های جابرانه خودشان و نفوذ در میان منطقه ما هیچ چیز دیگری اهمیت ندارد، افزود: روزگاری انگلیس با حیله‌های واهی به سیستم حکومتی آن زمانه نفوذ کرد و وارد ایران شد و در نهایت به کشور و حکومت مسلط شد.
هاشمی امین با اشاره به نقشه‌های آمریکایی دولت‌مردان ایالات متحده بر علیه ایران، اظهار کرد: امروز نیز ترامپ همان راه را در پیش گرفته است و می‌گوید تنها از شما فعالیت هسته‌ای نمی‌خواهیم و باید یک کشور معمولی باشید.
امام جمعه موقت زابل ادامه داد: در بینش آزادگان جهان و پیروان واقعی مکتب حسینی، دنیای استکبار اعتباری ندارد و سیاست‌های مزدورانه دشمنان قابل تحمل نیست؛ دشمنان می‌خواهند ایران در برابر زورگویی‌های آل سعود خائن سر خم کند و واکنشی نشان ندهد.
وی با بیان اینکه مردم همواره با پیروی از ولایت فقیه توانسته‌اند، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی بزنند، گفت: بن سلمان باید بداند که صدام نیز روزگاری دوست صمیمی آمریکا بود، اما در نهایت توسط همین دوست صمیمی اعدام شد. لذا، عاقبت بن سلمان نیز از هم‌اکنون قابل پیش‌بینی است.
هاشمی امین بیان کرد: آمریکا به جای رصد فعالیت‌های هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران، بهتر است، مزار صدها هزار شهید سرافراز و جوان پاک‌باخته‌مان را که در شرایط سخت سینه‌های‌شان را آماج حملات وحشیانه دشمنان قرار دادند و تا پای جان از عزت و شرف و ناموس خویش دفاع کردند، رصد کند.
امام جمعه موقت زابل در ادامه به گوشه‌ای از منفعت‌طلبی‌های سودجویانه دشمن اشاره و بیان کرد: ترامپ کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس را به چشم گاوشیرده می‌بیند و تا وقتی که آن کشور برای آمریکا، منفعت دارد آن را خواهد دوشید، و اگر روزی قصد تمرد و سرپیچی از سیاست‌های دیکته شده آمریکا در سر دولت‌مردان این ممالک خطور کند، به سرنوشت صدام حسین در عراق گرفتار خواهند شد.
وی اظهار کرد: آمریکا باید بداند که کشور جمهوری اسلامی ایران صاحب دارد و صاحب اصلی آن امام زمان(عج) است و مردم تا پای جان خود پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.
حسین قدس‌نیا
انتهای پیام
captcha