برگزاری ۱۱ جشن گلریزان رمضان در گیلان
کد خبر: 3810539
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶

برگزاری ۱۱ جشن گلریزان رمضان در گیلان

گروه اجتماعی ــ رئیس ستاد دیه گیلان از پیش‌بینی کمک سه میلیارد تومانی خیران در ماه رمضان امسال خبر داد و گفت: ماه رمضان امسال برای آزادی زندانیان ناتوان از پرداخت دیه جرایم غیر عمد ۱۱ جشن گلریزان در گیلان برگزار می‌شود.

علیرضا یزدانی، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان گیلان در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، زندانیان جرایم غیر عمد استان را چشم‌انتظار کمک خیران دانست و‌ اظهار کرد: یک هزار و یکصد زندانی جرایم غیر عمد در گیلان برای آزادی امیدوارند.

وی با بیان اینکه زندانیان مذکور به علت محکومیت مالی ناشی از صدور چک و سفته در زندان بسر می‌برند، تصریح کرد:‌ برای آزادی این تعداد زندانی ناتوان از پرداخت دیه جرایم غیر عمد به 80 میلیارد تومان نیاز است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه گیلان ماه رمضان را فرصت خوبی برای کسب فیوضات معنوی از طریق دستگیری از مردم دانست و گفت: ماه مبارک رمضان امسال برای آزادی زندانیان ناتوان از پرداخت دیه جرایم غیر عمد 11 جشن گلریزان در گیلان برگزار می‌شود.

یزدانی از پیش‌بینی کمک سه میلیارد تومانی خیران خبر داد و اضافه کرد:‌ جشن‌های گلریزان گیلان امسال از امروز، 5 رمضان در شهرستان لاهیجان آغاز می‌شود و تا 23 رمضان در شهرستان تالش ادامه می‌یابد.

وی با بیان اینکه جشن گلریزان در رشت همزمان با 13 رمضان قبل از اقامه نماز مغرب و عشاء در سالن همایش دادگستری گیلان برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: رسانه‌ها می‌توانند کمک شایانی به فرهنگ‌سازی این کار خیر کنند.

این مقام مسئول با اشاره به آزادسازی 357 زندانی جرایم غیر عمد گیلان با کمک خیران در سال گذشته، یادآور شد: این تعداد زندانی با میزان بدهی 121 میلیارد تومان به کمک ستاد دیه از سطح زندان‌های استان آزاد شدند.

انتهای پیام

captcha