کمک ۷۰ میلیون تومانی خیران دامغانی به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد
کد خبر: 3810796
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴

کمک ۷۰ میلیون تومانی خیران دامغانی به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد

گروه اجتماعی ــ دادستان عمومی دامغان با بیان اینکه خیران ۷۰ میلیون تومان به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد شهرستان کمک کردند، گفت: این اقدام گامی مثبت در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

کمک 70 میلیون تومانی خیران دامغانی به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد

به گزارش ایکنا از سمنان، محمدتقی گلی، دادستان عمومی دامغان صبح امروز، 22 اردیبهشت در همایش مشترک جشن حمایت و گلریزان سال ۹۸ و مجمع عمومی سالیانه انجمن حمایت از زندانیان دامغان با بیان اینکه برگزاری جشن گلریزان گامی مثبت در راستای کمک و کاهش آسیبهای اجتماعی خانوادههای زندانیان نیازمند و آزادی زندانیان جرایم غیر عمد محسوب میشود، اظهار کرد: در جشن گلریزان امسال خیران دامغانی ۷۰ میلیون تومان کمک مالی داشتند.
گلی ادامه داد: جشن گلریزان یک سنت حسنه به شمار میرود که خیران نیکوکار در آزادسازی زندانیان نیازمند جرایم غیر عمد در آن مشارکت و کمکهای مالی خود را در این راستا اهدا میکنند.
به گفته وی در جشن گلریزان سال گذشته ۴۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان ستاد دیه استان سمنان و ۱۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان خیران برای آزادی پنج زندانی جرایم غیر عمد دامغان کمک مالی کردند که در حال حاضر ۱۱ زندانی جرایم غیر عمد شامل مهریه و چک در این شهرستان وجود دارند که برای آزادی این افراد به بیش از یک میلیارد تومان کمک مالی نیاز است.
دادستان عمومی دامغان یاداور شد: انجمن حمایت از زندانیان دامغان سال گذشته موفق شد زمینه آزادی ۱۷ زندانی جرایم غیر عمد را جدای از برگزاری جشن گلریزان به مبلغ ۷۱ میلیون و ۷۴۴ هزار تومان فراهم نماید.
انتهای پیام

captcha