مسابقات قرآن فرزندان وزارت نیرو در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3811058
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰

مسابقات قرآن فرزندان وزارت نیرو در یزد برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ دبیر شورای فرهنگی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد از برگزاری مسابقات قرآن کریم فرزندان وزارت نیرو در شش ماهه نخست امسال خبر داد.

مسابقات «قرآن فرزندان وزارت نیرو» در یزد برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، علیرضا باقری، دبیر شورای فرهنگی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد 22 اردیبهشت ماه در نشست رابطان فرهنگی با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی فرزندان همکار اظهار کرد: ثبت نام این مسابقات در سه ماهه نخست امسال و مسابقات استانی و کشوری در سه ماهه دوم سال برگزار خواهد شد.
وی اضافه کرد: این مسابقات در رشته اذان، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ، مفاهیم و تفسیر قرآن کریم در رده‌های سنی مختلف تا مقطع متوسطه برگزار می‌شود.
باقری با اشاره به اهمیت ماه مبارک رمضان و ضرورت ترویج انس با قرآن و مفاهیم آن، فرهنگ سازی مدیریت مصرف برق با همکاری رابطان فرهنگی را خواستار شد و گفت: نظارت بر عملکرد ائمه جماعت در مدیریت‌های برق، تکمیل فرم‌های ارزیابی وضعیت نمازخانه و حضور به موقع ائمه جماعات توسط رابطان در ماه رمضان انجام شود.
دبیر شورای فرهنگی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد با قدردانی از همکاران در حمایت مالی از سیل زدگان خوزستان و لرستان اضافه کرد: حدود 250 میلیون ریال از محل حقوق همکاران برای این امر خداپسندانه جمع‌آوری و پس از تهیه چهارصد طاقه ملحفه، شیرخشک، کنسرو و شیشه شیر بچه به خوزستان ارسال شد.

انتهای پیام

captcha