اجرای طرح «ضیافت الهی» در ۶ بقعه متبرکه اردستان
کد خبر: 3811205
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴

اجرای طرح «ضیافت الهی» در ۶ بقعه متبرکه اردستان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اردستان گفت: همزمان با آغاز ماه رمضان طرح ضیافت الهی همراه با آیین جزء‌خوانی قرآن کریم به صورت ویژه در جوار حرم مطهر ۶ بقعه متبرکه این شهرستان آغاز شده است.

اجرای طرح ضیافت الهی در 6 بقعه متبرکه شهرستان اردستان

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، محمدرضا ترحمی، اظهار کرد: امسال نیز همچون سال‌های گذشته براساس ابلاغ سازمان اوقاف و امور خیریه و در راستای تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و همچنین ترویج و نشر معارف اهل بیت(ع) همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان طرح ضیافت الهی به صورت ویژه همراه با برنامه قرانی در جوار حرم مطهر بقاع متبرکه شهرستان اردستان آغاز شده است.
وی ادامه داد: در قالب این طرح همه روزه آیین جزء خوانی و ترتیل خوانی قران کریم همراه با جلسات تفسیر قران کریم با حضور اساتید و قاریان برجسته در جوار حرم مطهر 6 بقعه متبرکه و امامزاده عظیم الشان در حال برگزاری است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردستان افزود: پاسخگویی به مسائل شرعی و شبهات دینی و همچنین تشکیل جلسات تفسیر قرآن کریم با همکاری و مشارکت 6 مبلغ بومی مستقر و همکار در اجرای این طرح در جوار بقاع متبرکه حال اجرا است.
انتهای پیام

captcha