سوم خرداد؛ نماد مقاومت قهرمانانه مردم ایران
کد خبر: 3811258
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸

سوم خرداد؛ نماد مقاومت قهرمانانه مردم ایران

گروه اجتماعی ــ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد گفت: سوم خرداد نماد مقاومت قهرمانانه مردم ایران است که برای همیشه در تاریخ این سرزمین پرافتخار ثبت و ضبط شد.

سوم خرداد؛ نماد مقاومت قهرمانانه مردم ایرانبه گزارش ایکنا از یزد، احمد ابراهیمی، مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان یزد، صبح امروز، 23 اردیبهشت‌ماه در نشست ستاد بزرگداشت حماسه سوم خرداد روز ملی مقاومت ایثار و پیروزی که با حضور نمایندگان دستگاه‌های فرهنگی استان در بنیاد شهید و امور ایثارگران تشکیل شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام اظهار کرد: سوم خرداد نماد مقاومت قهرمانانه مردم ایران است که برای همیشه در تاریخ این سرزمین پرافتخار ثبت و ضبط شد.
ابراهیمی تصریح کرد: مهم‌ترین دستاورد این حماسه سترگ این بود که ملت ایران به جهانیان اعلام کرد با عنایت حضرت حق و با دست‌ خالی برابر توطئه‌های دشمنان اسلام پیروز است.
وی ضمن پاسداشت حماسه سوم خرداد و مقاومت مردان و زنان قهرمان ایران‌زمین گفت: وظیفه ما در دوره کنونی که بار دیگر از سوی شیطان بزرگ تحت‌ فشار قرارگرفته، یادآوری رشادت‌ها و حماسه‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس است.
ابراهیمی بر نقش دستگاه‌های مختلف در اشاعه و نشر فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کرد و افزود: همه ما باید به سهم خود در زمینهٔ انتقال مفاهیم ارزشمند ایثار و شهادت به جامعه به‌ویژه جوانان و نوجوانان تلاش کنیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان یزد از دستگاه‌های مختلف استان خواست با برگزاری مراسم مختلف به این مناسبت و آذین‌بندی سر درب ادارات و فضاسازی مناسب محیط شهری نسبت به بزرگداشت این روز تاریخی اقدام کنند.
وی گفت: عطرافشانی و غبارروبی گلزار مطهر شهدا، دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، تولید و پخش برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی و تجلیل از یادگاران هشت سال دفاع مقدس به‌ویژه حماسه‌سازان سوم خرداد ازجمله برنامه‌های بزرگداشت این واقعه بزرگ در استان یزد خواهد بود.

انتهای پیام

captcha