جلسه هماهنگی راهپیمایی روز قدس در رباط کریم
کد خبر: 3815287
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳

جلسه هماهنگی راهپیمایی روز قدس در رباط کریم

کانون خبرنگاران نبأ _ جلسه هماهنگی راهپیمایی روز قدس با حضور سرپرست اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم و دیگر مسئولین این شهرستان برگزار شد.

جلسه هماهنگی راهپیمایی روز قدس در رباط کریم

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ‌؛ جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در رباط کریم، 7 خرداد ماه جاری با حضور حجج اسلام ترابی، امام جمعه، حیدری، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی و ساداتی، فرماندار و سایر مسئولین ادارات در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد.
در این جلسه، حجت‌الاسلام ترابی، ضمن دعوت از مردم ولایتمدار شهرستان در راهپیمایی عظیم روز قدس، بیان کرد: همه ساله روز قدس، با شکوه و عظمت خاص خود برگزار شده و امسال هم باید در ممالک اسلامی به ویژه ایران عزیز، مردم همیشه در صحنه حاضر ایران ضمن محکومیت اسرائیل، به صحنه آمده و خواستار آزادی قدس شریف شوند و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کنند.
سیدمهدی ساداتی، فرماندار رباط کریم همچنین عنوان کرد: برای برگزاری هرچه با شکوه‌تر راهپیمایی روز قدس علاوه بر مشارکت دستگاه‌ها باید از ظرفیت مردم در فضاسازی شهر استفاده کرد و نقش مردم را پررنگ تر از گذشته نشان داد.
در ادامه مقرر شد، راهپیمایی روز قدس رباط کریم ساعت۱۱:۳۰ صبح جمعه، 10 خرداد از چهار راه دادگستری به سمت مصلی امام خمینی(ره) برگزار شود.

منوچهر جلیلی

انتهای پیام

captcha